IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кои са 20-те най-евтини нови коли в България?

През 2018 в класацията ни имаше 13 модела под 20 000 лева, сега са само пет

Новите автомобили стават все по-недостъпни: това е печалният извод от традиционната проверка на Automedia.bg кои са най-евтините нови коли на българския пазар. Ако в класацията ни отпреди година имаше 13 различни модела на цена под 20 000 лева, сега са само пет.

Причините за тази тенденция са различни. От една страна, и производители, и дилъри започват постепенно да се отказват от носещите най-малка печалба автомобили от клас А - коли като Skoda Citigo, Seat Mii или Suzuki Celerio вече не се предлагат на българския пазар.


Opel Corsa 2020

Преди година поостарялото пето поколение на Opel Corsa можеше да се купи за 19 000 лева. Сега новата генерация започва от 26 000 лева. Снимка КОЛЕЛА

От друга, някои от традиционно достъпните модели, като Opel Corsa или Ford Fiesta например, смениха поколенията и новите им версии се изкачиха рязко нагоре по стълбицата. Донякъде това е резулат от европейските изисквания - новите коли имат повече задължително оборудване, а и трябва да покриват по-строги екологични стандарти, което налага доработки по задвижването.

В проучването си сме взели предвид само цените в официалните ценови листи на вносителите. Сезонни отстъпки или намаления за складови бройки, които не са отразени в тези листи, не са разглеждани и от нас. При модели, които са технологично почти идентични помежду си и се правят на едно и също място (като Toyota Aygo, Citroen C1 и Peugeot 108 например), сме посочили само най-изгодния вариант.

В описаното оборудване пропускаме системите за сигурност, които вече са задължителни за всички производители - въздушни възглавници, датчик за налягането в гумите, ESP и така нататък. Ще отбележим само, ако някъде липсват.

20-те най-евтини нови коли в България през 2020:


0 от 500
  • #7
    16 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да не започваме пак този спор, че няма резултат от джавкането, но кой е казал, че новото е по-хубаво от старото. Ако оставим настрана данъци, екология, безопасност и пр. да, важни неща, а се съсредоточим в/у удоволствието и то не това пред чалготеката в Кочериново, то някой от вас карал ли е Сандеро или Клио, че да твърди, че е по-хубаво? И не, аз не съм с "дърт мерджан" за 3К от Дупница, но не си давам моята D-сегмент кола '2005 за съвременните недомислия, сътворени от финансовите отдели.
  • #6
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Гърците не са комплексари като нас. Да дадат 150000 лева за СУВ с товаропоносимост и възможности на хечбек от 15000 лева.
  • #5
    27 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    е щото в Гърция се плащат нормални данъци и старата *** ти излиза през носа. А тука, щото бизнеса в Дупница и Горубляне го държат милиционерите от парламента, стария мерджан излиза по-евтино от градския транспорт
  • #4
    26 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    В Гърция къде си видял дъртата премиум кошница!? Карат нови клиота, панди,...
  • #3
    28 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да не би другите, градски сополанковци, с 20-годишните S -класи за по 3 хил. лв. от бащите им, да са по-добре! Ориенталщина. Като видиш дъртите баварци и мерджани и разбираш, че си на Балканите.
  • #2
    27 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Селските бекове ще предпочетат една 3-та серия от 1997 г. за 2.50 лв. Защото ще са гъзари в … Кочариново и Струпец.
  • #1
    24 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    В нормалните общества, някои от предложенията се заслужават. В държавата на рацерите, наземните пилоти и марковите секънд дрешки, с повечето от посочените мпс-та биваш прегазен, още набит, най-малкото. Ген.