IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW обясни защо клиентите харесват голямата решетка

Компанията ще продължи да залага на нестандартен дизайн

BMW обясни защо клиентите харесват голямата решетка

Ръководителят на проекта BMW X7 - Питър Енрих, разкри в интервю за Autocar, как клиентите на марката приемат радикалната промяна във външността на моделите на марката и най-вече използването на гигантската радиаторна решетка, която предизвика доста спорове.

Според топ-мениджъра, клиентите на BMW "не се страхуват от автомобили със силен характер" и по тази причина дизайнерите на марката не бива да променят концепцията си, само за да угодят на критиците. Енрих е категоричен, че екипът на главния дизайнер Питър ван Хойдонк върви по правилния път, а клиентите приемат позитивно екстериора на моделите.

решетка BMW

От друга страна, дизайнерите на компанията нямат намерения да използват този елемент в цялата гама на BMW, тъй като всеки един модел си има собствен характер. Например, футуристичният дизайн не е предназначен за консервативното семейство 5-Series.

Енрих допълни, че компанията му е похарчило страшно много пари, за да може датчиците и лидарите на системите за автономно движение да се "впишат" в решетката на радиатора на електрическите модели на BMW. Инженерите са разработили специални сензори, които се виждат дори през многото хром.

Очаква се, че гамата модели на BMW, използваща "големите ноздри", както наричат тази решетка на радиатора, ще се разшири. Същият елемент ще получат новите M3 и 4-Series, както и електрическият iX3. Дизайнът на бъдещия всъдеход iNext обаче ще бъде преработен заради негативните отзиви от страна на феновете на марката.

Снимки: Motor

0 от 500
  • #7
    39 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    "BMW обясни защо клиентите харесват голямата решетка" - не защо, а кои клиенти харесват огромната решетка. Отговор - китайците.
  • #6
    37 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха тея направо се закопаха сами с тези ноздри! То бива, бива, ама чак пък толкова зле не бива да е! Тъкмо бяха пооправили дизайна и хоп, пак го развалиха. Жалка работа...
  • #5
    37 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    "Същият елемент ще получат новите M3 и 4-Series, както и електрическият iX3"Ей момчета да не стане обратния ефект - вместо да се увеличат продажбите да вземат да спаднат още повече. .. че нещо и се мръщят хората на тия "големи ноздри"БМВ му казват радикален дизайн, а хората ми казват недомислица или грозен дизайн :)
  • #4
    42 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    В наши дни е по-важно каква е емблемата, отколкото какво има под нея. За това марки като Мерцедес и БМВ, каквото и да направят, ще се купува. Вече го видяхме при БМВ как 3 цилиндъра и предно предаване не смущават клиентите. Да хвърляш двигател на 100к км заради "вечна" верига в 2 поредни поколения кола също не ги спира. Или пък Мерцедес да ползва съвместима платформа и двигатели с Дачия.
  • #3
    41 rate up comment 2 rate down comment
    slepota ( преди 4 години )
    Бях фен на БМВ, имах 3 БМВ-та, но с този "дизайн" ме загубиха. Не съм комплексар да си избивам комплексите с колата колко големи "ноздри" имала. Тея *** всичко развалиха. Пишман.
  • #2
    47 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    аз пък си мислех че дават обяснение понеже хората не я харесват.ако я харесваха какво има да се обесняват.
  • #1
    43 rate up comment 1 rate down comment
    ..... ( преди 4 години )
    Кво силен характер .То е комично направо.