Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Колко голяма всъщност стана решетката на BMW?

Огромните "ноздри" на новите баварски модели продължават да разделят феновете на марката

Колко голяма всъщност стана решетката на BMW?

Гигантската решетка на радиатора, която се появи при обновения седан BMW 7-Series и при кросоувър BMW X7, продължава да бъде основна тема за обсъждане между феновете на марката. Този елемент стана обект на много шеги в интернет, които със сигурност ще продължат.

Автомобилният журналист Джеймс Камис реши нагледно да сравни "ноздрите" между модели от различни години. Вместо да се отдаде на абстрактни разсъждения по темата, той просто смени решетките на радиатора на BMW X7 и на седана 3-Series - поколение E30. Така ясно се вижда, как се е увеличила решетката за последните 36 години.

решетка
решетка

Тази "трансплантация" олтично демонстрира еволюцията на дизайнерския език на баварската марка. Решетката на радиатора при BMW X7 е широка 80 см и е висока 40 см, което не е никак малко, а поставена на "тройката" Е30 изглежда направо абсурдно. Същото се отнася и за малките "ноздри" от седана, монтирани на огромния кросоувър.

Снимки: Autoweek

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Бенве ( преди 6 дни )
    след този НОСъ следват пипала и хоботи!
  • #9
    0 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    ами не ви ли минава мисълта че тези двигатели изискват огромно количество въздух за охлаждане на двигателя и на въздуха от интеркулера както и за директно налягане на турбините както и кондензатора на климатичната система така че единствения начин този въздух да постъпи в двигателното пространство е чрез огромни решетки и въздуховоди
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Амчи то брат проблемът е, че е голям СУВ, с голяма решетка, която седи грозно.
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Че е голяма, така е, но защо я сравняват на модел от преди 30 години и то срещу решетка от СУВ който по начало е голям автомобил и по-чалка решетка би му стояла грозно? Да я сравнят на новата 3-ка която е значително по-голяма от тази и разликата няма да се набива толкова
  • #6
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Кои са хубавите БМВ-та? 8-мата серия е пропорционална, но помниш ли я как изглежда, след като си я видял един път? Не... Х-четата на БМВ са пълна трагедия. Последното яко Х беше Х5 преди да го направят нато Тойота Ланд Крузър. Сега има М2, което е прилично, но пак нищо характерно. За Z няма да говоря, правили са го студенти явно... ами новата единичка? Купи си Киа...
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    има хубави бмв-ета и днес разбира се - 8ма серия със сигурност, но и други. Просто новото Х7 и 7ма серия са изакани от някой опитващ се да се доказва дизайнер.
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Четвърти ( преди 6 дни )
    Писал е "след", което не значи, че харесва само Е92, а всичко до Е92 и само част от по-новите ("рядко"). Пиши ме 4-ти, милениалче.
  • #3
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Ти си един от 3-мата човека в света, които харесват дизайна от тази ера.
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    850 v12 manual ( преди 6 дни )
    От новите - М8-цата става горе долу...
  • #1
    16 rate up comment 1 rate down comment
    111 ( преди 6 дни )
    Дизайна им отдавна не струва, след прекрасното Е92 рядко се среща красиво БМВ.