Лимитираните серии автомобили са един от най-известните способи за повишаване на интереса към даден модел и съответно за увеличаване на неговите продажби. Понякога става дума само за добавяне на нов цвят или допълнителни опции, но има и случаи, в които в разработката на автомобила се включват външни компании от напълно различна индустрия.
В случая става дума за производители на козметика, дрехи, обувки и спортна екипировка, които участват в колаборация с автомобилни компании. Например, брандът Gucci си сътрудничи с Fiat за направата на специална версия на ретро-хечбека 500, а спортният гигант Adidas е партньор на най-успешния производител в Европа Volkswagen. Ето ви 12 такива примера:
Друг популярен модел на италианската марка - Panda Cross, също получава "модна" версия. Върху машината са поставени емблемите на бранда Trussardi, като те са комбинирани с цвят Caffe Italiano Brown. Машината е получи черни джанти, като и прагове и корпуси на огледала в същия цвят. Освен това, клиентите могат да избират между още 3 цвята - Gelato White, Cinema Black и Colosseo Grey.
Снимки: Производителите