Лимитираните серии автомобили са един от най-известните способи за повишаване на интереса към даден модел и съответно за увеличаване на неговите продажби. Понякога става дума само за добавяне на нов цвят или допълнителни опции, но има и случаи, в които в разработката на автомобила се включват външни компании от напълно различна индустрия.
В случая става дума за производители на козметика, дрехи, обувки и спортна екипировка, които участват в колаборация с автомобилни компании. Например, брандът Gucci си сътрудничи с Fiat за направата на специална версия на ретро-хечбека 500, а спортният гигант Adidas е партньор на най-успешния производител в Европа Volkswagen. Ето ви 12 такива примера:
Италианският хечбек често е използван за подобни проекти. През 2011 г. Fiat пуска специална версия на 500 с логото на Gucci. Компанията е правила същото и с производителя на дрехи още през 2008 г., когато предлага на пазара 500 хечбека. А през 2010 г. пуска още 500 аналогични като дизайн кабриолети 500С.
Снимки: Производителите