Лимитираните серии автомобили са един от най-известните способи за повишаване на интереса към даден модел и съответно за увеличаване на неговите продажби. Понякога става дума само за добавяне на нов цвят или допълнителни опции, но има и случаи, в които в разработката на автомобила се включват външни компании от напълно различна индустрия.
В случая става дума за производители на козметика, дрехи, обувки и спортна екипировка, които участват в колаборация с автомобилни компании. Например, брандът Gucci си сътрудничи с Fiat за направата на специална версия на ретро-хечбека 500, а спортният гигант Adidas е партньор на най-успешния производител в Европа Volkswagen. Ето ви 12 такива примера:
През същата година френският производител на козметика се договаря с DS Automobiles за производството на лимитирана серия от 1400 бройки от хеча DS 3. При нея отличията са в цвета - перлено бяло с контрастни виолетови акценти, както и в допълнителната ниша за козметика в подлакътника, стелките с емблеми Givenchy и светодиодното осветление в козирките, защитаващи от слънце.
Снимки: Производителите