Лимитираните серии автомобили са един от най-известните способи за повишаване на интереса към даден модел и съответно за увеличаване на неговите продажби. Понякога става дума само за добавяне на нов цвят или допълнителни опции, но има и случаи, в които в разработката на автомобила се включват външни компании от напълно различна индустрия.
В случая става дума за производители на козметика, дрехи, обувки и спортна екипировка, които участват в колаборация с автомобилни компании. Например, брандът Gucci си сътрудничи с Fiat за направата на специална версия на ретро-хечбека 500, а спортният гигант Adidas е партньор на най-успешния производител в Европа Volkswagen. Ето ви 12 такива примера:
На култовия за феновете на Volkswagen фестивал Wörthersee през 2010 г. на публиката е показан необичаен хот-хеч Golf GTI, подготвен с участието на производителя на спортна екипировка Adidas. Освен с 18-цоловите джанти Serron той се отличава от другите GTI по салона, в който основен елемент за трите линии на Adidas.
Снимки: Производителите