Лимитираните серии автомобили са един от най-известните способи за повишаване на интереса към даден модел и съответно за увеличаване на неговите продажби. Понякога става дума само за добавяне на нов цвят или допълнителни опции, но има и случаи, в които в разработката на автомобила се включват външни компании от напълно различна индустрия.
В случая става дума за производители на козметика, дрехи, обувки и спортна екипировка, които участват в колаборация с автомобилни компании. Например, брандът Gucci си сътрудничи с Fiat за направата на специална версия на ретро-хечбека 500, а спортният гигант Adidas е партньор на най-успешния производител в Европа Volkswagen. Ето ви 12 такива примера:
Над тази версия на хечбека Aygo е работил испанският моделиер и дизайнер Модесто Ломба, чиято колекция "пролет/лято" от 2016 г. е вдъхновена от идеи на феновете на Toyota, публикувани в социалните мрежи. Знае се, че автомобилът е продаден, но не и на кого и за колко пари.
Снимки: Производителите