Лимитираните серии автомобили са един от най-известните способи за повишаване на интереса към даден модел и съответно за увеличаване на неговите продажби. Понякога става дума само за добавяне на нов цвят или допълнителни опции, но има и случаи, в които в разработката на автомобила се включват външни компании от напълно различна индустрия.
В случая става дума за производители на козметика, дрехи, обувки и спортна екипировка, които участват в колаборация с автомобилни компании. Например, брандът Gucci си сътрудничи с Fiat за направата на специална версия на ретро-хечбека 500, а спортният гигант Adidas е партньор на най-успешния производител в Европа Volkswagen. Ето ви 12 такива примера:
Малкият испански хечбек се продава в 105 дъжави по света, а през 2014 г. излиза специалната версия Mango, разработена с бранда за дрехи, обувки и аксесоари. Лимитираният вариант е в ниво на оборудване Style, като може да се избира между 3 цвята - сив, бял и черен. Освен по логото Mango интериорът се отличава с добавената алкантара, а също така и с голям брой дреболии като чантичка, огледалца и други.
Снимки: Производителите