За показания само преди дни електрически пикап на Tesla стана говори целият свят, но за бъдещето на Cybertruck най-важно ще бъде отношението на клиентите в САЩ. Как приемат новия модел в родината му, разкриват експертите от компанията за проучване на общественото мнение PartCatalog.com.
За основа са били използвани отзивите в една от попуярните социални мрежи - Twitter, в първите 24 часа след премиерата на автомобила. Експертите са проучили повече от 100 000 туита с хаштаг #cybertruck. Оказва се, че реакцията "Аз ненавиждам това" преобладава в 31 щата, докато в 19 пикапът е получил по-голямо одобрение.
Най-благожелателни си остават жителите на северно-източните щати и Западното крайбрежие. По правила, това са тези пазари, на които преобладават товарните машини - Луизиана, Алабама, Юта, Уайоминг, Колорадо, Мисури и др. Добри думи по свой адрес Tesla Cybertruck получава също от от жителите на Калифорния, Невада, Орегон и Вашингтон, докато на обратното мнение са хората от Монтана, Аляска, Тексас, Ню Мексико, Флорида, Мейн и др.
Симпатиите на американците се оказват достатъчни за това, че само в първите 2 дни след премиерата на пикапа в Tesla са получили над 146 000 поръчки за него. При това, най-предпочитани са версии с 2 или 3 електромотора, които са по-скъпи. Очаква се, броят на желаещите да се увеличава в геометрична прогресия, тъй като първите бройки ще бъдат доставени до крайните клиенти едва в края на 2021 г.
Именно големият интерес обаче може да изиграе лоша шега на компанията на Илон Мъск, категорични са експертите. В Tesla ще трябва да се справят със сериозното търсене на Cybertruck, което означава и увеличение на производството, а това може да се окаже сериозен проблем.
Снимки: Tesla