IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Maybach вече си има и всъдеходен модел

Всъдеходът GLS 600 официално влиза в гамата на луксозната марка

Maybach вече си има и всъдеходен модел

Луксозната марка Maybach вече ще предлага и втори модел, като съм седана се присъединява официално влезе и всъдеходът Mercedes-Maybach GLS 600. Той ще се произвежда в завода в Алабама (САЩ), но премиерата му се състоя на автосалона в китайския град Гуанчжоу. Което явто показва, че именно Китай ще бъде основният пазар на модела.

Както личи от името, в основата на всъдехода е новото поколение на Mercedes-Benz GLS. Новият модел запазва размерите на оригинала, като междуосието му е 3135 мм. Задните седалки обаче са преместени със 120 мм назад, което осигурява повече място за краката на возещите се. Обемът на багажика е 525 литра.

Mercedes-Maybach GLS 600

Луксозният кросоувър ще се предлага както с 5, така и с 4 места в салона. Седалките са мултиконтурни, като предлагат възможности за регулиране в различни посоки. Те разполагат с ободряваща функция Energizing и активна странична поддръжка, като облегалките им ще могат да се накланят на 45 градуса. Управлението ще става както с бутони на вътрешната страна на вратите, така и със сензорен "таблет" между седалките.

Задната част на салона е получила система за защита от шум, а климатикът може да запомни най-комфортните настройки и сам да активира система за рециркуляция, ако качеството на въздуха не е достатъчно добро. Нейните датчици регулират не само температурата, но и влажността на въздуха, а също така и ъгъла на слънчевите лъчи. Колата разполага и със собствен аромат, който се интегрира в климатика, както и в йонизатор на въздуха.

Mercedes-Maybach GLS 600

Пасажерите ще си общуват с водача чрез интерком, интергиран в акустичната система  Burmester, която се състои от 27 тонколони и 24-канален усилвател. Всеки от пътниците отзад има на разположение 11,6-инчов екран на мултимедийната система MBUX, като в системата могат да се включат до 8 външни устройства.

За максималният комфорт помага и пневматичното окачване с адаптивни амортисьори и система  E-Active Body Control. Стандартните за GLS компоненти да заменени с алуминиеви, за да се намалят теглото и вибрациите, а блокът за управление на окачването разполага със собствен алгоритъм за поведението на основните елементи. Каросерията на практика не се накланя при завои или внезапни ускорения или спирания.

Mercedes-Maybach GLS 600

Под капака на Mercedes-Maybach GLS 600 няма 12-цилиндров мотор, както се очакваше, а е поставен добре познатият 4,0-литров V8 с турбо и стартер-генератор. Той развива 550 к.с. и 730 Нм, катто системата EQ Boost осигурява още 22 к.с. и 250 Нм. Скоростната кутия е 9-степенна автоматична, като свързана със система за задвижване на четирите колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,8 секунди, а максималната скорост е 209 км/ч.

В Mercedes-Benz са убедени, че светът се нуждае от подобен автомобил, като уточняват, че през 2018 г. всяка седма продадена S-Class е била именно Maybach. Продажбите на всъдехода е стартират през втората половина на 2020 г., като цените не бяха обявени, но се очаква базовият вариант да струва минимум 200 000 щатски долара.


Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: Mercedes-Benz 

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Печен ( преди 2 седмици )
    Когато нямаш за да имаш Майбах, се задоволяваш с тойота субърбън нисан или за каквото имаш. Но лукса на майбаха е неповторим това е мерцедес за гладък асфалт по хубав терен с маркировка. Рано е да се каже що за машина е преди братушките и арабските емирства да му изпробват възможностите. Но това е мерцедес И си остава мерцедес
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    От TDI на Х6 3.0 дизел и премина? Колко личности съжителстват в твоето “АЗ“ бе ВАГонетке? Важното е, че все дизелче искаш и все за него си мечтаеш. Няква далаверка с нафтица има явно. То ако няма далавеча, трябва да си луд да искаш дизел. Ама ти си такъв, така, че и без далаверка може да искаш нафтова печка. Прозрачен си...
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    зарежи тойотата вземи си нещо по гъзарско някой кариерен самосвал ще го регистрираш като баничарка вземаш бричикарта и си баш батката на пътя
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Това, че си джендър не означава, че другите са такива, Toyota Sequoia 5.7 V8 ускорява до 100 за 6,7 сек. Който и немски премиум СУВ С НА ПОЛОВИНА ПО-МАЛЪК ДВИГАТЕЛ демек 3 литров има по-добро ускорение и 2 пъти по-нисък разход-ФАКТ! Пък ти си гледай диплянките. И не съм ВАГ фен а реалист. Колата къято искам е новото Х6 3.0 дизел. Но това е извън контекста, просто го написах по темата джендър и ВАГ фен.
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Аве ей дженди #9, ти още не разбра ли че няма коли които: “европееца предпочита коли които харчат малко“? Бавноразвиващ ли си или си просто фен на ВАГ, което е едно и също! Това, което ти го пишат в рекламните диплянки не отговаря на това, което колата харчи на пътя.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Тая Тойота харчи като змей а ускорява като автобус. За това и не я виждаме в Европа, европееца предпочита коли които харчат малко и вървят много. Но и американците проглеждат, немските премиум превзеха и америка, само едно нещо харчи още по-малко и върви повече от тях и това е Тесла, бъдещато е на в такива автомобили.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Бат Бойко може да е всякакъв (даже и коли е крал и е лежал в пандиза в Чехия, но между нас да си остане), но явно си разбира от занаята, т.е. разбира от коли. Секвоята е чуден автомобил, но жалко, че не го продават у нас в европата. Само внос от САЩ става. Търсех да си вкарам и аз такъв, но вдигнаха цените на контейнерите от там, мита, акцизи, такси и офертата взе да не ме кефи. Много набъбна цената. Иначе не съм се отказал, ако изпадне изгодна оферта. Машината е ТОП!
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    скоро ще залезе модата на сув крайно време е предприемачите да се ориентират към катерпилар или коматсу с ролс бенли майбах са много царете на пътя а така ще вдъхваш респект отдалече всички в канавките
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    По едно време Мутрафона беше и със Субару Трибека, когато беше кмет на София, но се върна към старата изпитана марка и модел: Toyota Sequoia 5.7 V8. Тези немските подобия на СУВ са за деца от детската градина. С тях само до мола и чалготеката. За друго не стават...
  • #5
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Тя Мутрата е с джиПката от време оно, още откакто беше главен секретар на МВР. Още тогава гръмна скандала за този СУВ, но бързо го потулиха. Оказа се, че джипката е конфискувана кола на нарко бос, който е от друга групировка различна от СИК, т.е. конКурент на Мутрата. И до ден днешен е със същата кола. Всъщност може и да я е сменил, но марка, модел и цвят са все едни и същи. Колата е доста впечатляваща и е супер желана от тези които разбират, а тя е: Toyota Sequoia 5.7 V8. Кола – Мечта!!!