Много световно известни имена на автомобилни компании по една или друга причина отидоха в историята. Те останаха обаче в сърцата на феновете на бързите и красиви коли, които се надяваха един ден да ги видят отново на сцената. Представяме ви 11 легендарни бранда, които бяха възродени дълги години след закриването им. При някои от тях това се оказа успешен ход, а при други - не толкова, и те съответно отново си отидоха.
Stutz
Първи по този път тръгнаха американците. Още през 1968 г. знаменитият дизайнер Върджил Екснер припомни за знаменитите някога автомобили Stutz, които се произвеждаха от 1911 до 1939 г. Възродената машина получи известното от началото на века име Bearcat, като се базираше на едно от серийните шасита на концерна GM. По-късно се появи и седан с 4 врати под името Diplomatica. Колите бяха харесани най-вече в артистичните среди, като бяха купувани от звезди като Франк Синатра, например. Производството продължи четвърт век, но през 1995 г. марката Stutz отново прекрати съществуване.
(На снимката са Stutz Bearcat от 1911 и от 1992 г.).
Първи по този път тръгнаха американците. Още през 1968 г. знаменитият дизайнер Върджил Екснер припомни за знаменитите някога автомобили Stutz, които се произвеждаха от 1911 до 1939 г. Възродената машина получи известното от началото на века име Bearcat, като се базираше на едно от серийните шасита на концерна GM. По-късно се появи и седан с 4 врати под името Diplomatica. Колите бяха харесани най-вече в артистичните среди, като бяха купувани от звезди като Франк Синатра, например. Производството продължи четвърт век, но през 1995 г. марката Stutz отново прекрати съществуване.
(На снимката са Stutz Bearcat от 1911 и от 1992 г.).