IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Всички срещу лидера - 5-те основни конкурента на VW Golf

Имат ли изобщо шансове съперниците на родоначалника на класа?

Само преди дни на тържествено мероприятие във Волфсбург беше представено новото, осмо поколение на Volkswagen Golf. Моделът, който даде името си на цял клас автомобили в Европа, претърпя сериозно промени най-вече в оборудването, докато дизайнът му може да бъде определен като еволюция.

Още базовият вариант на модела има цифров кокпит, а срещу доплащане клиентите получават опции, които не са характерни за този клас. Сред тях са тризонов климатик, премиум акустична система и още редица други технологии.

VW Golf

Гамата двигатели на новия Golf предлага колосална свобода. От 1,0-литров турбомотор с 90 к.с. през хибриди (един "мек" и два зареждащи се) до версия R с 300 к.с., което също ще помогне за успеха на този модел. Още повече, че дори предишното му поколение, което напуска пазара, продължава да е лидер по продажби.

Какво обаче предлага неговите конкуренти в класа? И имат ли те изобшо шансове да се преборят с най-успешния модел в Европа от дълги години насам. Ето 5-те основни съперника на VW Golf, които ще се опитат да отмъкват по-голяма парче от тортата:

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #26
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Смешна кола за простолюдието. Била голЕма работа, ... падам от смях!
  • #25
    14 rate up comment 2 rate down comment
    до #20 ( преди 4 години )
    БАТЕ, никой не ревял от вагените, казваш,... За това ли ги съдят колективно в Германия, а!
  • #24
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Четете, бе хора! Колко харесват Фолксваген: лоялност на клиентите за 2018 в Германия- Фолксваген 46%., под средната черта. Първо място, Порше 93%, второ място, Хюндай 91%. Говори ми колко са безпроблемни вагените. *** колко ги купували, *** колко милиона били, бла, бла, на кой му пука! Германците винаги ще ги купуват и ще се отървават от тях на безценица и балканските балъци ще си мислят, че са ударили кьоравото. Да, ама не са.
  • #23
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Така е, БАТЕ, кервана си върви. Всеки знае себе си. Един път фолксваген, никога повече фолксваген! Това е истината и липсата на главоболия за мен.
  • #22
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Колите в почти всички класове в периода 2009-2014 бяха по-красиви. Сега все по-грозни ги правят.
  • #21
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Смел дизайн? Това е най-грозният Фокус до сега. И новата Фиеста е такава. Жалко, Форд! VW няма да ги коментирам.
  • #20
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    #17 не това искат да чуят троловете.. иска им се да си на ръба на нервна криза от ходене по сервизи и проблеми с тия скапани VW-та.. вземи се в ръце и утре на сервиза те чакам... имаш - немаш проблеми - там! Трябва да се поддържа тезата, че това което ми е скъпо да си купя е лошо и скапано.. и не става.
  • #19
    5 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    #16 БАТЕ, милиони хора карат VW в момента и колкото и неочаквано за теб да е - не реват, а си живеят живота. Има проблеми, но далеч не са това което тук във форума ги изкарват. Щото пежо или форд немат никакви проблеми иначе а?.. нЕма значение, кучетата си лаят.. кервана си върви. Гоуфо пак ще е номер едно по продажби ;)
  • #18
    12 rate up comment 3 rate down comment
    до Golf 7 ( преди 4 години )
    Къде пишело за проблемни климатици и доливане на масло!? Ами чети АутоБилд. Пише и други интересни неща.
  • #17
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до Golf 7 ( преди 4 години )
    А ха! И един мармот завиваше шоколад...!