IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Всички срещу лидера - 5-те основни конкурента на VW Golf

Имат ли изобщо шансове съперниците на родоначалника на класа?

Само преди дни на тържествено мероприятие във Волфсбург беше представено новото, осмо поколение на Volkswagen Golf. Моделът, който даде името си на цял клас автомобили в Европа, претърпя сериозно промени най-вече в оборудването, докато дизайнът му може да бъде определен като еволюция.

Още базовият вариант на модела има цифров кокпит, а срещу доплащане клиентите получават опции, които не са характерни за този клас. Сред тях са тризонов климатик, премиум акустична система и още редица други технологии.

VW Golf

Гамата двигатели на новия Golf предлага колосална свобода. От 1,0-литров турбомотор с 90 к.с. през хибриди (един "мек" и два зареждащи се) до версия R с 300 к.с., което също ще помогне за успеха на този модел. Още повече, че дори предишното му поколение, което напуска пазара, продължава да е лидер по продажби.

Какво обаче предлага неговите конкуренти в класа? И имат ли те изобшо шансове да се преборят с най-успешния модел в Европа от дълги години насам. Ето 5-те основни съперника на VW Golf, които ще се опитат да отмъкват по-голяма парче от тортата:

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #36
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    До #32 Има си статия и за Голфа, прочети я. Търси в гугъл - Golf се провали в продължителния ни тест
  • #35
    13 rate up comment 5 rate down comment
    танчо ( преди 4 години )
    С най-добри пожелания съм към ФВ! Но аз не бих си купил нищо от тази фирма. И да ми подарят, ще я продам и ще си купя свястна кола. Не говоря само за пластмасовата друсалка голф.
  • #34
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    .....един германец ми заяви следното...... Wow! Срещаш германец-експерт по колите и той ей така започва да ти обяснява истината за автомобилите,.... Някой съвсем се зомбира! Ние си го знаем, казанлъшкото ромче.
  • #33
    16 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    То е така. VAG с десет марки все още не успява да стигне Toyota по продажби. Да не говорим, че най-купуваната кола в историята не е Голф, а Корола. Дерзай!
  • #32
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Логиката на някои ме удивява... ако и половината неща от коментара на #30 са полу-верни то отдавна никой нямаше да кара vw.Колкото и да са наивни хората все пак с такива страхотии щяха да си купуват много по-здравите рено, ситроен, форд... хахахах. Абе вие луди ли сте? Това че на някой му се е счупил пасата 22-ра ръка не значи нищо...
  • #31
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Относно качеството, един германец ми заяви следното:1. Няма голяма разлика в дефектите, които показват различните марки - малко или много дефектите си приличат, тъй като и колите вече станаха напълно идентични;-2. Има голяма голяма разлика в политиката на фирмите относно тези дефекти - и 4-те немски фирми ( 3-те премиума и VW ) отричат докрай, че има проблем и правят клиента си пълен ***. При всички останали: Опел и Форд, всички френски, зпонски и корейски марки, рекламацията се признава ...
  • #30
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Отворко, първо, казва се Touran, не TURAN, второ, и баба знае, че двете MPV-та на VW не струват, и никога не са стрували, но това не значи, че Голф е кофти.
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Браво! Логиката ви е съвършенна - щом преди 12 години колите не са ставали, колите в момента - също. Точка. Шерлок Холмс би се гордял с такава дедукция. Да и малките деца знаят че ВАГ между 2005 и 2012 не се купува. (Аз бих добавил и някои комбинации от 2000 до 2005). Но вече не е така. *** не само ти не можеш да се оплачеш от нова кола. Аз не познавам човек купил кола на под 2-3 години от от Бг дилър който да не си е доволен от колата.
  • #28
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    В момента няма смисъл да се купува нова кола която е не бензин или дизел, без значение каква е тя. По-добре да се изчака как ще се развие пазара следващите 2-3 години и да се инвестира в най-добре технологичното решение което е на приемлива цена.
  • #27
    9 rate up comment 8 rate down comment
    WWW ( преди 4 години )
    Карам Фокус по стечение на обстоятелствата и не мога да се оплача от колата като цяло, но ако в момента трябва да си взема кола от горе посочените модели, бих взел Голф. Не,че при всички поколения е бил супер, но при повечето винаги са били на едно по-добро ниво от останалите.