IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Alfa Romeo потвърди отказа от спортен модел

Компанията спира производството на малкото купе 4C

Alfa Romeo потвърди отказа от спортен модел

Само преди дни стана ясно, че ръководството на Alfa Romeo предвижда отказ от разработката на нови спортни модели. Оказва се, че промените в компанията ще засегнат и сега съществуващите автомобили от тези класове. А първият от тях е малкото спортно купе 4C.

Официални представители на италианската марка потвърдиха, че е взето решение производството на автомобила за бъде прекратено. То стартира през 2013 г., а през 2015 г. към купето се присъедини и роудстър с името Spider. След спирането на производството на двете версии моделът ще може да бъде закупен, само ако при дилърите са останалите бройки. Твърди се, че във Франция има 20 непродадени автомобила.

Alfa Romeo 4C

Припомняме, че Alfa Romeo 4C е оборудван с 4-цилиндров турбомотор с мощност 240 к.с. Автомобилът е със средно разположение на двигателя и олекотена конструкция, като тежи по-малко от 900 кг.

Отказът от 4C е част от новата стратегия на Alfa Romeo, заради която ще бъдат закрити и останалите спортни проекти. Вместо това, компанията ще заложи на разработката и производството на модели, които носят приходи. Досега този подход не е особено успешен, тъй като дори пускането на пазара на седана Giulia и кросоувъра Stelvio не помогна на бранда да увеличи кой знае колко продажбите си в Европа.

Alfa Romeo 4C

Все пак бъдещето на италианската марка изглежда по-светло след сливането на концерна FCA, който е собственик на Alfa Romeо, и френската група PSA. Това ще даде на бранда достъп до съвременни технологии, с каквито той не разполага в момента.

Снимки: Alfa Romeo

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 6 месеца )
    Дизеловите не са от времето на Крайслер. 1.4 и новият на джулия 2.0 и двата с турбини са си тяхно производство. Имат и два завода, единият за металолеене, другия за промишлена автоматика. Имат CNH Gloval, една от най големите групи за тежкотоварни и селскостопански машини. Абе напред са, но мениджмънта им...много назад!
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 6 месеца )
    Аз не съм на мнението, че имат страхотни технологии :) Новият електрически ФИАТ 500 или скоростната кутия на Джулия, която е от ЗФ или дизеловите двигатели, които ги произвеждат от 97ма или бензиновите, които са разработка с Крайслер. И аз съм фен на разни марки коли, но това не ми пречи да гледам обективно на нещата. Ако имаха толкова уникални технологии, нямаше да се сливат с ПСА сега.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    С това май и последната кола без серво на волана ще иде в историята.
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 6 месеца )
    Винаги съм го казвал и пак ще го повторя. От много години Фиат груп имат страхотни технологии и УЖАСНО НЕКАДЪРЕН мениджмънт, заради който залязаха!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Какъв провал с Рено? Че не успяха Рено да си задижат бавната държавна машина да вземат решение?
  • #8
    0 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 6 месеца )
    Те след провала с Рено, ако не се бяха слели ПСА - си заминаваха ФЦА... Не може както беше писал някой по-долу 12 години да няма наследник на Джулиета, която беше добър модел. ФИАТ 500 и той вече е с архаична техника, без промени от много години. А Джулията, колко и да я хвалят и превъзнасят - си е провал.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Интересно ми е какъв е списъкът с технологии, за които се говори в тази любопитна статия?
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ако искат продажби, трябва да почнат да правят коли, които се продават - СУВ-ове с много таблети и дисплеи вътре.
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ако искат продажби, трябва да направят версия на джулия - комби или q версия ( повдигната ) - хем имат традиции в тази сфера, хем ще могат и семейства да купуват Gulia-та. Трябваше да модернизират мито-то, което е супер малка количка, но вече е стара. А жулиетата си плаче от години за модернизацията, 12 години на пазара без съществени промени, няма как да очакваш да се продава добре този продукт. Като дизайн е добра, но технически си иска обновяване.
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Брех, брех. Как цял свят знае какво е БМВ и какво е Алфа, само нашия Ганьо не знае. Той знае, но не си признава. Имам чувство, че българина страда от няква болест - 'Да си различен'. Това май наистина е болест при някои. Да казваш на черното бяло, само и само да си различен.