IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 модела, които се продават трудно на старо

Основният проблем при тях е слабата надеждност на някои агрегати

Купуването на автомобил на старо не е сложно - за разлика от продаването му. Най-различни фактори влияят върху атрактивността на една употребявана кола - модификацията й, двигателят, марката и дори цветът. Ето 10 модела, чиято продажба не е от най-лесните.



0 от 500
  • #12
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Ивчо пивчо ( преди 4 години )
    Значи, искам само да Ви кажа, че немските коли са пълни ***. (Изключвам СТАРИТЕ мерцедеси)
  • #11
    14 rate up comment 0 rate down comment
    до Japy ( преди 4 години )
    Има, ама не са немски.
  • #10
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Japy ( преди 4 години )
    Хайде някой от знаещите, който има по-общ поглед, да коментира въпросът: Има ли коли след 2000г, които да не горят масло дори от нови? Известно е, че много производители по книжка дават до 1л/1000км, т.е. застраховат се, за да няма рекламации. Оставят по-хлабава бутало/цилиндровата група за да няма разработка, а и се прави по-лесно, с по-малка точност.
  • #9
    12 rate up comment 5 rate down comment
    до Drag ( преди 4 години )
    Брато, я провери, да не са 20 сеатата и 20 фиата, че съвсем се унесе в мокри сънища...:-)
  • #8
    17 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ама как така Вагенн и Шкода, бе хора! Нали уж бяха много яки и надеждни!?P.S: Извинете ме! Не успях да си сдържа сарказма.
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Вече има много източници на информация за надеждността на автомобилите, фирми и хора който проверяват избрана кола, така че не е проблем да се "отсее' надежден автомобил в добро състояние. Проблема е цената - коли има, пари няма..
  • #6
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Drag ( преди 4 години )
    Личният ми опит в последните няколко години показва следното: закупувал съм 4 нови автомобила - 2 бр. Сеат и 2 бр. Фиат.Първият от Сеат-ите беше с двигател 1.4TSI. 140 000 км без никакви ремонти, само обслужване. Идеален. Продадох го за 3 дни.Фиат - постоянни проблеми, малки, но редовни. Все още имам един от свата. Вторият Сеат до момента е безгрижен и той. Двигателят е 2.0TDI. Да уточня, не робувам на марки. И голи приказки.
  • #5
    31 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Volvo с двигател на Yamaha не се продавало добре ли? Хайде бе! Това е доста рядък модел и докато излезе в обявите и веднага е взет, стига колата да е с ясна история. Ако някой си прави извод от коли, които са търкаляни, удряни и правени без сервизна история, то двигателят няма причина да не се продават. Причините са други. А за ВАГ-моделите е ясно, че няма как да се продават добре. Имат много кофти слава. Купуват се нови, карат се няколко год. и се шитват на някой, който да си скубе косите.
  • #4
    19 rate up comment 7 rate down comment
    znaiko ( преди 4 години )
    Ами то Терано-то на гримиран Дъстер прилича...
  • #3
    37 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Обичайните заподозрени са немците естествено. И то не се продават не заради нещо друго, а заради скапаните им двигатели. Поредното доказателство, че рискът да си вземеш немска кола е доста сериозен. Говорим за нови коли, а не нов внос! Новият внос е чудо. Абонат на сервизите от първият ден на придобивката. Приказките под шипковия храст за здравите немски бараки ги знаем...