IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кои модели губят най-много от цената си след 5 години?

В проучването са включени 7,7 млн. автомобила от различни класове

Кои модели губят най-много от цената си след 5 години?

Експертите от iSeeCars посочиха моделите автомобили, които губят най-малко и съответно най-много от цената си до 5 години след покупката си. Машините са от различни класове и съответно с различна начална стойност, като в проучването са включени 7,7 млн. коли.

Оказва се, че най-малко след този срок на експлоатация губят в цената си всъдеходите Jeep Wrangler Unlimited и Wrangler. Тези два SUV-модела запазват съответно 70 и 68,5% от първоначалната си стойност. 

В първата петица на най-изгодните за препродажба след 5 години ползване влизат и три модела на Toyota - пикапите Tacoma и Tundra, които могат да се похвалят с резултати от 68 и 64,1%, а също така и всъдеходът със средни размери, чийто показател е 63,5%.

При спортни коли най-малко от стойността си губят Porsche 911 (62,8%), Nissan GT-R (60,6%) и Subaru Impreza WRX (60%). В същото време, най-ощетени са луксозните коли, тъй като тяхната цена върви стремглаво надолу. Лидер в тази "антикласация" е Maserati Quattroporte, който след 5 години поевтинява със 72,2%. На второ място е BMW 7-Series (-71,3%), а на трето е Acura RLX (- 69,2%). Четвърти е Jaguar XJL с - 68,9%. 

В списъка на неизгодните за препродажба машини попадат и електромобили. След 5 години ползване Nissan Leaf запазва едва 29% от първоначалната си цена, а BMW i3 - 30,1%. Подобна е картинката и при Ford Fusion Energi и Chevrolet Volt - съответно 30,9 и 31,9%.

Снимки: Jeep, Nissan

0 от 500
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да бе, тука си е яко ВАГ реклама. На Голф-а последните години продажбите яко се сриват, нито една статия... То па една журналистика...
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А най-обезценяващите се в Европа са немската света троица и ВАГ. Статията е има и е от тази година в сайта. Тогава форумната ВАГонетка коментира, че не го интересувало колко се обезценявали, защото богатите хора си купували немско. Сега същата елементарна частица се е изходила първа и казва: „какво ни интересува как се обезценяват колите в САЩ“. Същият не го интересува, че немското е некачествено, защото карал нови коли само. П.С. Къде е санитарят от „4-ти км“ да си го прибере обратно?
  • #3
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Onq ( преди 2 месеца )
    Те в Сащ колите средно се карат по 6-7 години. Тука Ганьо вика на 10 годишна кола НОВ внос. Демек нова.
  • #2
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Почнаха с антиреклмите за всичко, което не е ВАГ.
  • #1
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И какво ни интересува как се обезценяват колите в САЩ, ако смея да попитам?