IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Европа се сбогува с 15 модела през тази година

Тези автомобили станаха жертва на промените на пазарите на Стария континент

Излизането на нов модел автомобил обикновено е свързано с големи анонси, грандиозни презентации с гръмки речи и тем подобни събития. Това, което рядсо се вижда, е как остарял модел се пенсионира. Повечето производители предпочитат да не рекламират тези неща, особено ако не се предвижда приемник на съответното превозно средство. Просто, повод за празнуване няма и животът продължава. Затова в следващия списък ви показваме 15 модела, с които Европа се сбогува само през тази година.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 седмици )
    Купих си преди 4 години авенсис чисто нов. По-добра кола няма 5.5 извънградско 6.8 градско. Дизел 50 бона обаче всичко работи, всичко е топ, на 15к консумативи за 370 лева и това е в моюемта е на 180 000 км няма забележка. Приятел си купи Камри ей сега преди 3 месеца, в момента е в сервиза шофьорската седалка му се разглоби на магистралата и пед.ала за газта се счупи :D
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 4 седмици )
    10 години карах второто поколение на Версо - отличен, напълно безпроблемен автомобил. За тези 160 000 км, които изминах с него съм сменял единствено консумативи и нищо друго. Само наливах бензин /1.8/ и се возех.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sam ( преди 4 седмици )
    отпадат все ***....
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    #11 те визират възроденото толедо което почти нямаше общо с предшествениците си освен името. Смениха му позиционирането - слезе под леон, а беше над преди. Не го продаваха добре - говорил съм с продавач на представителя на Сеат и ми каза директно - няма как да продаваме толедота при ниските цени на рапида (който де-факто е същата кола с друга емблема) - грешна продуктова стратегия от Сеат за Толедо определено.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    теслЪ ( преди 4 седмици )
    "Впрочем, Toledo никога на е играл съществена роля след излизането си на пазара през 2012 г"?!?!? Първото Толедо е пуснато 1991 година , това само за инфо на "журналистите" от сайта::)))))
  • #10
    12 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 4 седмици )
    Така е. Всеки SUV съкс спрямо идентично оразмерен ван по отношение на пространство, багажник, возия и разход на гориво. Ама пуста комплексарщина - да сме куул, да караме кола за сърфисти и скиори - нищо че я ползваме само до МОЛ-а и до училище да приберем децата.
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Версо е чудесен автомобил, но хората, като не разбират и се лъжат по рекламите с разни паркетници е така. Все пак Версо си има заместител, който е Prius+. Още по-готина кола и на всичкото отгоре е и икономична доста. Не че Версо харчеше много, но все пак Prius+ харчи наистина много малко и е по-голямо, широко и удобно. Единствен недостатък на Prius+ е, че е по-скъп, но въпреки това цената си струва. Няколко пъти съм се возил на таксита и съм впечатлен от Prius+. Тихо, безшумно, комфортно, широко
  • #8
    3 rate up comment 8 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 4 седмици )
    Единствената свестна кола кола произвеждана от тойота беше авенсис.Разбирам ги.Прекалено красива кола за тази марка.
  • #7
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    #6 въпреки това е 100 пъти по-добре от СуФ тип фиеста на кокили или дори от по-големите куга, спортаж или каджар...
  • #6
    7 rate up comment 5 rate down comment
    До №3 ( преди 4 седмици )
    Е точно Версо да кажеш че има 7-места. Това е най-прецакания трети ред който някой някога е пускал в продажба в Европа. В сравнение с Версо-то C4 Grand Picasso/Grand Scenic, Мазда 5 и компания са направо лимузини на третия ред седалки