Доскоро словосъчетанието "китайски автомобил" предизвикваше презрителен смях, но сега вече започват да се смеят производителите от Китай, като някои от тях го правят доста силно. Факт е, че китайските компании нямат инженерни традиции и собствена школа за дизайн, но преминаването към електрическо задвижване позволява появата на впечатляващи проекти, които могат да компенсират провалите на моделите със стандартни двигатели. Ето 5 такива проекта, чиято задача е да утежнят живота на доказани производители като Bugatti, Rolls-Rоyce и Tesla. Дали ще успеят, ще покаже времето.
Wey-S и Wey-X
Премиум-брандът на Great Wall представи във Франкфурт кросоувъра S, който показва как ще изглежда следващото поколение на модела VV5. Факт е, че серийният автомобил няма да изглежда така, тъй като по него има доста технически решения, които ще отпаднат преди стигането му до конвейера. Сред тях са задните врати, които се отварят обратно и липсата на централни стойки. Многото монитори и автопилотът от четвърто ниво обаче ще останат. Wey-S се задвижва от 2 електромотора със съвкупна мощност 354 к.с., ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди и има пробег от 400 км с едно зареждане.
Премиум-брандът на Great Wall представи във Франкфурт кросоувъра S, който показва как ще изглежда следващото поколение на модела VV5. Факт е, че серийният автомобил няма да изглежда така, тъй като по него има доста технически решения, които ще отпаднат преди стигането му до конвейера. Сред тях са задните врати, които се отварят обратно и липсата на централни стойки. Многото монитори и автопилотът от четвърто ниво обаче ще останат. Wey-S се задвижва от 2 електромотора със съвкупна мощност 354 к.с., ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди и има пробег от 400 км с едно зареждане.
Снимки: Auto Mail