IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как изглежда приборен панел с диагонал 49 инча?

Китайската марка Byton ще се опита да покори Европа с кросоувър за 40 000 евро

Как изглежда приборен панел с диагонал 49 инча?

От момента, в който в интериора на автомобилите започнаха да се поставят сензорни екрани, производителите стартираха надпревара за това, кой ще внедри най-големият дисплей. Лидер в тоа отношение засега е китайската марка Byton, която на автосалона във Франкфурт показа електрически си кросоувър M-Byte.

Брандът Byton принадлежи на компанията Future Mobility Corporation (FMC), която е основана от бивши служители на BMW и Nissan. Президент е Даниел Кирхерт, който по-рано ръководеше китайския офис на Infiniti. На други ключови позиции са специалисти от подразделението i на BMW, към които се присъединиха и експерти, работили доскоро за Tesla.

Byton M-Byte

Целият проект се финансира от китайски инвеститори, като идеята е Byton да измести Tesla от пазара на електромобили. А идеята за огромен дисплей с диагонал 49 инча (размери 125х25 сантиметра), показан и във Франкфурт, изглежда доста ефектно, но реалната полза от нея не е особено голяма, още повече, че има и втори екран с диагонл 8-инча, поставен на волана.

Китайците обещават, че серийният M-Byte ще се появи на пазара през 2020 г., като големият екран остава в оборудването. Кросоувърите ще се сглобяват в завода в Нанкин (Китай), като базовата цена ще е 45 000 долара (около 40 000 евро). За нея клиентът получава автомобил с електромотор на задната ос с мощност 272 к.с. и акумулатор с капацитет 71 кВт/ч., които трябва да осигурят пробег от 400 км.

Byton M-Byte

Като алтернатива се предлага и вариант със задвижване на четирите колела, при който има по един електрически двигател на всяка ос. Сумарната мощност в случая е 476 к.с., а батерията с капацитет 95 кВт/ч осигурява 520 км пробег. И двете версии имат зарядно устройство, което само за 30 минути попълва акумулатора на 80%.

От компанията обещават още седан и миниван за САЩ, като те ще бъдат още по-евтини. На първо време обаче целта е покоряване на китайския пазар, а след това кросоувър ще пристигне и в Европа.


Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: Auto.Mail

0 от 500