IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Германски премиум за 10 000 евро - за и против!

Какво казват собствениците на 10-годишни Mercedes, BMW и Audi

Германски премиум за 10 000 евро - за и против!

Автомобилите от премиум-марките с течение на времето поевтиняват по-бавно от масовите модели. Въпреки това, търсенето им на пазара на коли втора употреба е сериозно. За около 10 000 евро (ориентировъчна сума) се продават популярни германски модели, които се радват на сериозен интерес. 

Изданито Auto Mail проучи имено обявите за продажба на три модела, влизащи в тази сума - Mercedes-Benz C-Class, BMW 3-Series и Audi A4. Те са на възраст около 10 години със съответния за това време пробег. А под обявите има мнение на хора, които казват своето мнение за тези модели, като изтъкват техните предимства и недостатъци.

Mercedes-Benz C-Class

Mercedes-Benz C Class

В случая става дума за третото поколение на модела със заводски индекс W204, което се произвежда през периода 2007-2013. Повечето обяви са за модификациите след фейслифта през 2011 г., като се предлага най-вече бензинови версии с обем 1,6 и 2,0 литра, както и 2,0-дизели. Повечето са с автоматична скоростна кутия, а средният пробег, според обявите, е около 140 000 км.

Плюсове

Основните предимства на този модел са управляемостта, комфортът и динамиката. Той заслужава добри думи и заради маневреността, която е особено важна в центровете големите градове, както и пасивната безопасност. Като плюсове се изтъкват още пътният просвет, системата за круиз-контрол, лесното управление, както и парктроникът.

Минуси

Повечето жалби при C-Class са от високия разход на гориво при бензиновите версии, работата на автоматичната скоростна кутия, скъпото обслужване в сервизите, както и (колкото и странно да звучи) сглобката на автомобила. Посочва се, че при 60 000 км пробег е започнало да капе масло от масления филтър. На същите километри е задължително и смяна на маслото в скоростната кутия, което излиза доста солено.

BMW 3-Series

BMW 3 Series

Сред предлаганите за продажба автомобили от този модел са бензинови версии с предно предаване и 2,0-литров мотор, както и дизели. Средният им пробег, поне според обявите, е същия като при този на Mercedes-Benz C-Class - 140 000 км. Повечето оферти са за коли с предно предаване.

Плюсове

Най-много похвали баварската "тройка" получава за управляемостта, динамиката, ергономичността и дизайна. Повечето собственици са категорични, че с течение на времето се привързват силно към автомобила си и го продават с нежелание. BMW 3-Series получава високи оценки и заради удобния си салон, който прави пътуването на големи разстояния още по-приятно.

Минуси

Сред тях трябва да бъдат посочени твърдото окачване, скъпият сервиз и проблемите с надеждността. Някои собственици посочват, че са учудени от дребни детайли, които излизат от строя - кабели, крушки на фаровете, вентилатор и др. Посочват се и проблеми с кормилната рейка и амортисьорите, а също така и с шумоизолацията в салона.

Audi A4

Audi A4

Седаните от четвърто поколение (2008-2013 г.) със заводски индекс B8 се продават предимно във версията си сред фейслифта. Около 1/3 от предлаганите на пазара автомобили са оборудвани със система за задвижване на четирите колела. Главно се продават версии с 1,8 и 2,0-литров бензинов двигатели, както и 2,0-литров дизели. Повечето са с роботизирана скоростна кутия DSG. Средният пробег е 130 000 км.

Плюсове

Основното, за което получава похвали този модел, са управляемостта, комфортът при пътуване, ергономиката и ниския разход на гориво. Дизайнът също се харесва на повечето. Високо са оценени окачването, шумоизолацията и скоростната кутия. Отбелязва се доброто качество на материалите в салона, динамиката, както и работата на спирачките. Пасивната безопасност също е похвалена от част от хората, които са притежавали този модел.

Минуси

Повечето жалби са от големия разход на масло, ниското качество на боята и скъпия сервиз. Посочва се, че бензиновите версии харчат доста гориво, което се дължи на проблем в горивната система. Някои имат претенции към пластмасовите детайли в салона, които почват да издават неприятни звуци. 

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DBS ( преди 3 седмици )
    Тази медия редактор няма ли ..... Ако има - от утре да ходи на работа
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Lirinser ( преди 4 седмици )
    Петър Захариев, информирай се поне за основните неща, преди да пишеш! Единственото, което разбрах от тази статия е колко си некомпетентен.
  • #23
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Тъпо ( преди 4 седмици )
    Абе пичове чистачката в обедната почивка ли преведе и списа таа глупост? БМВ 3 с предно предаване
  • #22
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Боби ( преди 4 седмици )
    БМВ-та с предно предаване (•
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До #16 ( преди 4 седмици )
    Напротив, повечето надлъжни мотори при Ауди са с DSG.
  • #20
    17 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Те, като нови трудно могат да влязат в категорията „премиум“ това немско качество, като на китайски миксер, а на 10 г. са вече в полуразпад и чакат бай Ганя да ги вземе, за да стане спонсор на сервизите и да се кефи, че кара немско. Мисли си, че с тях ще си избие комплексите и ще покаже на другите какво си е взел, за да ги е яд. Умните хора няма да му завидят, а само ще му се смеят на акъла.
  • #19
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Achtung ( преди 4 седмици )
    Ами зависи от много неща при сега действащата нормативна и данъчна система в България, избора на 10 годишна кола е логичен. Сега карам Е91 330xD автомат, за същите пари можех да си взема гола Дачия Логан с 1 литров 3 цилиндров мотор 73 коня...... честно казано предпочита по-скъпата подръжка. Верижката на ДВГ е скъпичка за смяната, но това е положението, другите разгоди също са малко нагоре от масовите марки, но нищо фрапиращо.
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    До #14: влаковете в Германия са скъпо удоволствие. Ако не уцелиш промоцията, на на по-дълго разстояние само едно пътуване за двама в двете посоки може да чукне 800€. Със сигурност доплащането на застраховката за повече километри струва по-малко.
  • #17
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Като чуя немски премиум....
  • #16
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Коментар ( преди 4 седмици )
    БМВ 3 само на предно НЯМА!!! Надлъжен мотор при ВАГ група с DSG НЯМА!!! Проверявайте си информацията!!!