IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota с безпрецедентна гаранция на батериите

Тя вече ще е 10 години или 240 000 км за хибридите от моделната 2020 г.

Toyota с безпрецедентна гаранция на батериите

Един от основните фактори, които спират хората да си купуват автомобили на ток, е това, че един от ключовите елементи - батерията, трябва да бъде заменена след известно време. Японската компания Toyota обаче реши да направи този процес по-удобен за потребителите.

Обикновено, цената на батерията е няколко хиляди евро. Това плаши много хора от придобиването на нов хибрид, ако потенциалният собственик мисли да замени компонента в бъдеще. Освен това спира купувачите на употребявани автомобили, защото в този случай необходимостта от подмяна на батерията се увеличава многократно. Това води до осезаеми разходи, обикновено несъвместими с идеята за спестяване при покупката на автомобил втора ръка.

Prius - батерия

В Toyota прецениха, че дори досегашната гаранция за батериите в техните хибридни модели - 8 години или 160 хиляди км, може да не не хареса на много хора. Поради тази причина японската компания реши да увеличи гаранцията на 10 години или 240 хиляди км, което от двете събития настъпи първо. Разбира се, че това еднакво ще привлече купувачите на нови хибриди и ще съживи съответното търсене на пазара на употребявани автомобили.

Промяната ще засегне всички хибриди на Toyota и луксозния й бранд Lexus от моделната 2020 година. Трябва да се отбележи обаче, че увеличената гаранция важи специално за батерията. За друго оборудване, като системата за управление и хибридния модул ще важи предишната гаранция от 8 г. или 160 000 км.

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ами да ( преди 6 месеца )
    И да, гледал съм филма. Но тук не става въпрос за някакви ретро или спортни автомобили, към които човек да има емоционално привързване. Тук говорим за евридейката, с която си ходиш на работа и си караш децата за и от училище. Не за някой Мустанг например. Това е като да не си смениш пералнята 25 години, нищо че новата ще е с инверторен мотор, изсушаване, автоматично дозиране и WiFi, ама дай да си я държим, че след толкова години още работи. Хората по нормалните държави не живеят така!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ами да ( преди 6 месеца )
    Караш 8-10 години макс и хвърляш. След това получаваш нещо по-съвременно, по-оборудвано, с повече системи за безопасност и по-добър рейтинг за безопасност и вредни емисии (няма нужда да си запален еколог, за да се сетиш, че жена ти и децата ти дишат смрадта от дъртите барутници). Вие колко искате да я карате тая кола? 35 години? Хора, осъзнайте се. 21 век е. Не чакате ред 10 години за жигулата или москвича!
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 11 ( преди 7 месеца )
    Никой не казва, че не е така, но е категорично неправилно. Виж в Ю-туб филма купи, хвърли, купи (има го преведен) и се замисли!
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 7 месеца )
    И ко? 10 години и фургаш? Баси до къде стигнахме :(
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    До #8 Васо ( преди 7 месеца )
    Е ти колко години искаш да я караш таа кола? В нормалните държави хората си сменят колите средно на 5 години (едни на 2-3, други на 8, макс 10 според финансовото положение). Реномираните производители не са виновни, че нашето не е държава! В едно по-нормално общество след 10 години щеше да мислиш не колко е скъпо да смениш батерията, а каква да е новата кола. Просто тук нищо не става ;)
  • #10
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Вилислав ( преди 7 месеца )
    А VW сваля на 3 год и 50 000км(или нещо подобно) :D
  • #9
    1 rate up comment 3 rate down comment
    минаващ ( преди 7 месеца )
    В момента в Бг гаранцията на батерията е 10г-200000 км.Никаква новина не е това.Иначе за автомобилите на тойота е 6 г-200000 км.
  • #8
    2 rate up comment 12 rate down comment
    васо ( преди 7 месеца )
    А като стане на 10 години, направо на боклука, така ли да разбирам.Щото новата батерия е по-скъпа от остатъчната стойност на колата, която без батерия е равна на нула.
  • #7
    3 rate up comment 16 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 7 месеца )
    Анонимните самураи, пийте си хаповете , бре.Немците бил технологично изостанали.Кой продава колите в премиум клас, където е всичко най ново? 200 000 гаранция...извади ръката от контакта.Вие верно от злоба сте изгубили дори способността да четет гугъля.
  • #6
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    А ел. коли кога, Тойото?