IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW представи още един огнедишащ седан

Моделът М8 Gran Coupe получи мотора на M5

BMW представи още един огнедишащ седан

В BMW определят 8-Series Gran Coupe като "купе с 4 врати", но той по-скоро е седан. Компанията представи и неговата най-мощна модификация, която е получила двигателя на седана M5.

Под капака на четиривратия автомобил е поставен добре познатият 4,4-литров V8 с две турбини. При стандартното BMW M8 Gran Coupe двигателят развива 600 к.с., а при версията Competition с 25 к.с. повече. Въртящият момент и в двата случая е еднакъв - 750 Нм. Моторът работи в комбинация с 8-степена автоматична скоростна кутия и със система за задвижване на четирите колела с активен диференциал.

BMW M8 Gran Coupe

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,3 секунди (3,2 при версията Competition), като толкова са нужни и на купето BMW M8. Максималната скорост е фиксирана на 250 км/ч, но при доплащане на пакета M Driver's ограничителят може да бъде преместен на 305 км/ч.

В стандартното оборудване на BMW M8 Gran Coupe влизат адаптивно окачване с М-амортисьори, мощни спирачни механизми и 20-цолови джанти. Като опция се предлагат карбоново-керамични компоненти.

BMW M8 Gran Coupe

Както и стандартното М-купе, версията с 4 врати е получила възможности за настройка на силовия агрегат и на шасито. Това включва режими Road, Sport и Track, но водачът има на разположение и два индивидуални режима, които се активират с бутон на волана. С тях може да се променят параметрите на работа на двигателя, окачването, кормилното управление, система за задвижване на четирите колела и спирачките.

Новата версия се отличава от стандартния модел по спойлера на багажника, а също така по броните, лазерната оптика, четирите тръби на изпускателната система, различната решетка на радиатора и външните огледала, които са с оптимизирана форма. В оборудването на модела влиза и карбонов покрив, а срещу доплащане клиентът получава и разширен пакет с елементи от този метал.

BMW M8 Gran Coupe

В салона са се появили специални седалки, спортен М-волан, оригинален джойстик на скоростната кутия и 12,3-инчов виртуален приборен панел, който е комбиниран с 10,25-инчов екран на мултимедийната система.

На старта на продажбите BMW M8 Gran Coupe ще се предлага в ограничена версия First Edition, от която ще бъдат произведени само 400 бройки. Тя ще се отличава по цвета Diamond Green с бронзови акценти, оригиналните джанти и салон с кафява кожа. Засега са известни само цените за Северна Америка, където стандартния модел стартира от 130 000 долара, а версията Competition струва поне с 13 000 отгоре.


Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Отвън колата е изключително красива, особено в този цвят. Истинско бижу! Но дори и да имах парите щях да се ориентирам към друга марка само заради този приборен панел и това табло. Въобще не ми харесват изображенията на километража и оборотометъра. И отново някакъв супер обикновен волан. Не знам дали снимката е точно от М8 или стандартна 8-ца, но този волан е потресаващо стандартен за кола на тази цена.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    130 000 долара в хАмерика, а в гАйропа 150 000 евро най-малко. Като сложиш малко екстри и отиваш на 200 000 евра. Доста сериозна цена ми се струва за такъв автомобил. Ако не смъкнат цената тези 400 бройки ще има да ги продават доста време, ако изобщо успеят да ги продадат.
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Тук поне не са се *** с дизайна. Много красив е! Но като карантии под капака си остава кошник.
  • #2
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    преди всички лъжеха и завишаваха мощността - сега всички лъжат и занижават реалната мощност - познай защо :)
  • #1
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    странно защо мерседес амг 4 63 ес на тестове реално е по слаб въпреки че е на теория е с 640 к.с. може би бмв лъжат повече от мерседес за мощността