Напредъкът в автомобилната индустрия е толкова бърз, че може да изглежда, че производителите постоянно измислят нови двигатели. Всъщност, въпреки че се актуализират много често, повечето двигатели запазват първоначалната си база в продължение на много години, а понякога и на десетилетия, след като атомобилите, в които са се появили за първи път, престават да се произвеждат. Ето най-ярките примери.
Renault Cléon-Fonte (1962-2004) - 42 години
Наречен в чест на завода в Нормандия, този двигател се появява през 1962 г. на спортния автомобил Caravelle (във версия от 845 кубика), на товарния Estafette, а по-късно е използван в широка гама модели, включително DAF и Volvo. Последното превъплъщение е в Dacia, а обемът за това време се удвои до 1,6 литра. Двигателят се използва в следните модели: Alpine A110, Dacia 1100, 1300/1310, DAF 55 и 66, Renault 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 18, 19, Caravelle, Estafette, Fuego и Twingo, Volvo 343/345 и 66.
Наречен в чест на завода в Нормандия, този двигател се появява през 1962 г. на спортния автомобил Caravelle (във версия от 845 кубика), на товарния Estafette, а по-късно е използван в широка гама модели, включително DAF и Volvo. Последното превъплъщение е в Dacia, а обемът за това време се удвои до 1,6 литра. Двигателят се използва в следните модели: Alpine A110, Dacia 1100, 1300/1310, DAF 55 и 66, Renault 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 18, 19, Caravelle, Estafette, Fuego и Twingo, Volvo 343/345 и 66.