IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Honda показа серийния си електрически ситикар

Моделът ще се предлага в Европа в две модификации със 136 и 154 к.с.

Honda показа серийния си електрически ситикар

Дългоочакваният електрически ситикар на Honda, който бе представен за първи път като прототипа Urban EV преди 2 г., най-накрая беше показан в сериен облик преди официалния си дебют на автомобилното изложение във Франкфурт. Моделът Honda e ще се предлага в Европа в две модификации с мощност 136 к.с. и 154 к.с. и  315 Нм въртящ момент. Ускорението от място до 100 км/ч ще отнема  около 8 сек.

Серийният модел има само две визуални разлики от прототипа, показан на автомобилното изложение в Женева през март: емблемата в решетката на радиатора вече не свети, тъй като тази функция не е разрешена в Европа, а надписът Honda Design от двете страни на автомобила вече го няма.

Honda e

И двете модификации на Honda е обещават пробег до 220 км от 35,5- кВтч батерията с течно охлаждане, което е значително по-малко от конкуренти като Kia e-Niro и BMW i3. Според японската компания обаче, това е напълно достатъчно за градски автомобил. Бързо зареждане от 100-киловатово устройство ще "напълни" батерията на 80% за 30 минути, а такова с мощност от 50 кВтч - за 36 мин, посочват от компанията.

Четириместният модел е изграден на нова платформа, предназначена за електрически превозни средства от A и B сегментите, и е малко по-къс от Jazz и с около 100 мм по-висок от Mini. Електромоторът, монтиран отзад, задвижва задните колела. Автомобил може да се похвали с разпределение на теглото 50:50 и нисък център на тежестта поради ниското разположение на батерията в колесната база.

Honda e

Моделът използва камери вместо странични огледала, което се предлага още в базовото ниво на оборудване - за първи път в кола от компактния сегмент. Системата, която прожектира живо изображение на двата 6-инчови екрана, намалява аеродинамичното съпротивление с 90%. Това подобрява ефективността на целия автомобил с 3,8%, което играе важна роля за увеличаване на пробега. Предвидени са и скрити дръжки на вратите, за да се подобри аеродинамичната ефективност, а зарядният порт е инсталиран в центъра на капака.

Honda e

В салона е разположен цифров приборен панел, съставен от пет екрана, на който доминират два 12,3-инчови тъч скрийна. Те са вградени в таблото, чиято тапицерия е от дърво. Седалките, включително задният двоен диван, са покрити с полиестер, който е предназначен да създаде в салона ефекта на хол.

Снимки: Honda

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Dalgia ( преди 2 седмици )
    До всички които плюят по Хонда, карали ли сте някога Хонда бе Гоуфъри смешни, карайте си немските глокници и не коментирайте истинските коли!
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    z8 ( преди 2 седмици )
    hiundai имат по ефективен модел вече на 2 години с 28кв батерия изминава 260-280км.Това е морално остарял автомобил преди да е излязал на пазара
  • #11
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Кой от вас и кога мина повече от 200км градско за един ден? И ако някой ги е минал, какъв процент от масата хора предполага, че е?
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    bg ( преди 2 седмици )
    Много симпатично изглежда, но за да се продава цената трябва да е под 30000 Евро, т.е по-евтино от Нисан Лийф
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    #7 По-точно Шкодата прилича, а не обратното,, защото формата е на Honda N360 от 1967 г.доста преди Шкодата за която говориш да се появи. Това са и първите хечбеци в света и доста по-късно,когато излизат Гоуфовете копират визията на Хондите, които се продават зад океана. Абсолютно нагла кражба от страна на немците,които дори с цялата си наглост измислиха Гоуфов клас коли, но само те си ги знаят. Хората с автомобилна култура знаят каква е истината.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Пробегът е ок.Все пак, това е малка градска кола, а не голяма на която има къде да се сложат повече батерии и да се увеличи пробега. В града ще се кара и около него. Не е кола с която да ходиш на морето. Интересна ми е цената на която ще се продава. В Европа Хондите са скъпи. Нямам на идея защо. В другите части на света, цените са им съвсем нормални и се продават много добре, а тук хем не се продават,хем са скъпи.
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Боре ( преди 2 седмици )
    Отпред ми мяза ми на Шкода 120l производство 1981 година.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    JEEP ( преди 2 седмици )
    Махаш две огледала и съпротивлението намалява 90%, вие ли я измислихте тая глупост, преписахте ли я, или Хонда излъгаха? Второ - тапицерия от дърво - тапицерия от дърво няма, облицовка може да използвате, или ТЪПИЦЕРИЯ, което по би подхождало на контекста. Плюс това твърдо облицовано табло е опасно, не ги знам тия къде им е акъла!
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Имко ( преди 2 седмици )
    Просто е много по евтино с камера за 2лв от огледало...Колите ще станат като телефоните, скучни и еднакви. Ще чакме следващата революция - телепорта.
  • #4
    12 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Няма по-голяма безсмилица от японската. Сложили камери за огледала и скрити дръжки на ГРАДСКА кола, при която аеродинамиката няма практически никаво значение заради ниските скорости. Да бяха сложили и дифузьор и спойлер тогава, да е пълен смехът.