IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda показа серийния си електрически ситикар

Моделът ще се предлага в Европа в две модификации със 136 и 154 к.с.

Honda показа серийния си електрически ситикар

Дългоочакваният електрически ситикар на Honda, който бе представен за първи път като прототипа Urban EV преди 2 г., най-накрая беше показан в сериен облик преди официалния си дебют на автомобилното изложение във Франкфурт. Моделът Honda e ще се предлага в Европа в две модификации с мощност 136 к.с. и 154 к.с. и  315 Нм въртящ момент. Ускорението от място до 100 км/ч ще отнема  около 8 сек.

Серийният модел има само две визуални разлики от прототипа, показан на автомобилното изложение в Женева през март: емблемата в решетката на радиатора вече не свети, тъй като тази функция не е разрешена в Европа, а надписът Honda Design от двете страни на автомобила вече го няма.

Honda e

И двете модификации на Honda е обещават пробег до 220 км от 35,5- кВтч батерията с течно охлаждане, което е значително по-малко от конкуренти като Kia e-Niro и BMW i3. Според японската компания обаче, това е напълно достатъчно за градски автомобил. Бързо зареждане от 100-киловатово устройство ще "напълни" батерията на 80% за 30 минути, а такова с мощност от 50 кВтч - за 36 мин, посочват от компанията.

Четириместният модел е изграден на нова платформа, предназначена за електрически превозни средства от A и B сегментите, и е малко по-къс от Jazz и с около 100 мм по-висок от Mini. Електромоторът, монтиран отзад, задвижва задните колела. Автомобил може да се похвали с разпределение на теглото 50:50 и нисък център на тежестта поради ниското разположение на батерията в колесната база.

Honda e

Моделът използва камери вместо странични огледала, което се предлага още в базовото ниво на оборудване - за първи път в кола от компактния сегмент. Системата, която прожектира живо изображение на двата 6-инчови екрана, намалява аеродинамичното съпротивление с 90%. Това подобрява ефективността на целия автомобил с 3,8%, което играе важна роля за увеличаване на пробега. Предвидени са и скрити дръжки на вратите, за да се подобри аеродинамичната ефективност, а зарядният порт е инсталиран в центъра на капака.

Honda e

В салона е разположен цифров приборен панел, съставен от пет екрана, на който доминират два 12,3-инчови тъч скрийна. Те са вградени в таблото, чиято тапицерия е от дърво. Седалките, включително задният двоен диван, са покрити с полиестер, който е предназначен да създаде в салона ефекта на хол.

Снимки: Honda

0 от 500