IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В какво състояние е Tesla Model S след 200 000 км

Пневматичното окачване е сдало багажа, има и доста други проблеми (ВИДЕО)

В какво състояние е Tesla Model S след 200 000 км

Търсенето на употребяван автомобил от САЩ не може да се нарече проста дейност, но някои определено намират удоволствие в това. Така например, много украинци, а и българи, по този начин планират да спестят при покупката на кола, дори са съгласни да я ремонтират след претърпяно от нея ПТП. Доста отчаян вариант. Ами ако попаднете на екземпляр, който смятате, че е истинско съкровище? Дали всъщност обаче това е точно така?

Tesla Model S

Като тази Tesla Model S. Доста добра находка, но с някои забележки. Основната е пробегът. Въпросният електромобил се приближава до 200 000 изминати километри. За това време 90-киловатовата батерия със сигурност е деградирала, освен това бяха открити няколко повреди. От електромотора при този пробег няма никакви оплаквания. В останалото това си е същата кола, която се състои от голям брой сложни механизми. Това означава, че не всички работят.

Tesla Model S

Например, пневматичното окачване вече е излязло от строя - това е още едно напомняне, че на пазара на употребявани автомобили трябва да търсите възможно най-простите комплектации, колкото се може без допълнителни опции. Тъй като в бъдеще капризната техника със сигурност ще напомня за себе си и ще ви не наложи да се бръкнете за скъпи ремонти.

Tesla Model S

Същото важи и за модните фирмени дръжки на вратите, една от които не работи. Поне този артикулът е евтин. Освен това за активната експлоатация на въпросната Tesla Model S говорят елементите на естествено износване като волана, педалите и тапицерията.

 

0 от 500
  • #6
    50 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Предпочитам Tesla на 200к км, отколкото глупaвите ви VW димящи печки, дет се чупят ежедневно .
  • #5
    31 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Некъв обясняваше тука, че дюзи, махових, турбо и 10 хилки. Къде си колега, сега? Още ли някой смята, че ще се вози само за 4-5 лв.?
  • #4
    36 rate up comment 8 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 месец )
    До asdsaf: някои батерии още на 200 - 250 хил ги сменят! А нали се сещаш, че батерията не "умира" плавно - кривта на загубите в на началото е относително постоянна след което имаш рязък спад. Ако на 360 да е на 80% на 365 вече може да падне на на 60. А за разлика от ДВГ с проблем тук ремонт няма, следва директна замяна за маса пари! Електричка 2ра ръка е абсолютно неоправдан риск!
  • #3
    39 rate up comment 10 rate down comment
    ss ( преди 1 месец )
    Този интериор, колко пъти го видя, толкова пъти ми се повръща...Страшна отврат
  • #2
    42 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    какъв е тоя бълвоч, екстра си е Тесла-та
  • #1
    43 rate up comment 6 rate down comment
    asdsaf ( преди 1 месец )
    Деградирала батерия на 200 000км.?!?!?!?! Че те на 360 000 са на 80% !!!