IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В какво състояние е Tesla Model S след 200 000 км

Пневматичното окачване е сдало багажа, има и доста други проблеми (ВИДЕО)

В какво състояние е Tesla Model S след 200 000 км

Търсенето на употребяван автомобил от САЩ не може да се нарече проста дейност, но някои определено намират удоволствие в това. Така например, много украинци, а и българи, по този начин планират да спестят при покупката на кола, дори са съгласни да я ремонтират след претърпяно от нея ПТП. Доста отчаян вариант. Ами ако попаднете на екземпляр, който смятате, че е истинско съкровище? Дали всъщност обаче това е точно така?

Tesla Model S

Като тази Tesla Model S. Доста добра находка, но с някои забележки. Основната е пробегът. Въпросният електромобил се приближава до 200 000 изминати километри. За това време 90-киловатовата батерия със сигурност е деградирала, освен това бяха открити няколко повреди. От електромотора при този пробег няма никакви оплаквания. В останалото това си е същата кола, която се състои от голям брой сложни механизми. Това означава, че не всички работят.

Tesla Model S

Например, пневматичното окачване вече е излязло от строя - това е още едно напомняне, че на пазара на употребявани автомобили трябва да търсите възможно най-простите комплектации, колкото се може без допълнителни опции. Тъй като в бъдеще капризната техника със сигурност ще напомня за себе си и ще ви не наложи да се бръкнете за скъпи ремонти.

Tesla Model S

Същото важи и за модните фирмени дръжки на вратите, една от които не работи. Поне този артикулът е евтин. Освен това за активната експлоатация на въпросната Tesla Model S говорят елементите на естествено износване като волана, педалите и тапицерията.

 

0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Дафак ( преди 3 месеца )
    @Тинтири-минтири да ремонт няма, защото направо сменяш батерията и колата ще надживее всяко ДВГ. Батерията е проектирана за 400-600 000км. След това сменяш батерията и имаш почти нова кола. Много по-добра дори от новите с ДВГ. Единственият недостатък на Теслата е, че 90% от хората не могат да си я позволят ... ПП Статията е пълна с глупости ...
  • #15
    35 rate up comment 1 rate down comment
    Анастасия ( преди 3 месеца )
    Лелее добре, че на другите автомобили на 200 000 км нищо им няма и ги карате без поддръжка, въобще тия от Тесла как са позволили машина юркана 200 К км да има нещо за ремонт....или по-скоро статията сочи, че гроздето като е високо е кисело...и още нещо, Теслите не са с 1 батерия, та да сдаде багажа. Четете малко и се информирайте преди да пишете тъпотии и безсмислици!
  • #14
    34 rate up comment 0 rate down comment
    pdoynov81 ( преди 3 месеца )
    Нека да издам една тайна - проблемите в пневматичното окачване (освен при старите Ситроени) са основно свързани с компресора. Сменяш компресора и готово, не гърмят възглавници (като при по-прежде опонентите Цитроени
  • #13
    35 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "Колко ТеслИ втора употреба има регистрирани в БГ?" За съжаление на търсещите и за щастие на първите собственици, Теслите държат много висока цена на старо. Дори 75D са още по 50-60 хил. евро.
  • #12
    46 rate up comment 0 rate down comment
    До 10 ( преди 3 месеца )
    Ти въобще гледа ли видеото? Ремонта на пневматичното окачване излезе 200 долара. Батерията е деградирала с по-малко 6%. Губят се 4,5 киловатчаса в сравнение с нова. С други думи пробегът е намалял с 15 - 20 километра. Хайде преди да ръсиш мозък, вземи изгледай видеото.
  • #11
    44 rate up comment 1 rate down comment
    do dolniq ( преди 3 месеца )
    сега ще ти издам една голяма тайна - части може да се поръчат по интернет. кат не ти харесва Тесла не карай майна
  • #10
    33 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "...пневматичното окачване вече е излязло от строя" - викаш 500 лв. Викаш понеже е ТеслА няма нужда смяна на дискове, накладки, гуми и пр.. Или са в 500 - те лв. Няма батерия, ама зарежда безплатно, или и батерията е в 500-те лв. Колко ТеслИ втора употреба има регистрирани в БГ? Части откъде? Едва ли при бат Чаво
  • #9
    43 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Всички проблеми по автомобила са отстранени за около 500 лв. Колко е обслужването на "нов внос" автомобил от подобен клас? Смяна на всички течности, филтри и ремъци? Точно тази Тесла зарежда безплатно за цял живот на суперчарджерите. За две ходения на морето, един подобен автомобил с ДВГ ще изгори 500 лв само за гориво.
  • #8
    34 rate up comment 9 rate down comment
    Как така!? ( преди 3 месеца )
    Чакай, чакай, чакай! Тая нали беше ли от тия дето не се чупят!? Как така повреди на 200 000 км!???
  • #7
    44 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    На 200-250 хил. деградират само батерии, карани като такси и зареждани само на Supercharger.