IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW показа как сглобява електрическия си кросоувър

Баварците използват нова технология вместо стандартната заварка (ВИДЕО)

BMW показа как сглобява електрическия си кросоувър

Компанията BMW показа как се сглобява бъдещия технологичен флагман на марката - кросоувъра iNext. Във видеото си вижда работата на инженерите в главния конструкторски център на BMW Group в Мюнхен. Засега прототипи се сглобяват на отделна поточна линия, но серийното производството ще се осъществява на конвейер, използван и за автомобили с двигатели с вътрешно горене.

В сглобяването на електрически кросоувър баварците използват нови технологии за съединявана на материалите - алуминий и високоякостна стомана, като отсъства познатия начин на заваряване. Готовите детайли се проверяват с помощта на лазерни скенери и радари, като показанията им се сравняват с предварително изготвен математически модел.

BMW iNext

"Подготовката на електрически автомобил за серийно производство е увлекателна, но много сложна задача. До официалния старт на производство трябва да сглобим 100 прототипа iNext и да усвоим редица иновации, за да оптимизираме и ускорим целия процес. Паралелно работим върху новия продукт и с нашите колеги от завода ни в Зинделфинген", обясни ръководителят на опитното предприятие Удо Хьонъл.

Серийният BMW iNext трябва да стане "зелена" алтернатива на кросоувър X5 както по габарити, така и по места в салона. Моделът ще предлага пробег от 600 км с едно зареждане на батериите, както и автопилот от трето ниво. Продажбите му ще стартират след около година.

Снимка и видео: BMW

0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Технологията при която отсъстват заварките е така нареченото въртящо свързване,стоманените елементи влизат в алуминиевите посредством високотемпературен процес при който топлината от стоманения елемент влиза в реакция с елемента от алуминий и се осъществяват спойките в комбинация с рентгеново и лазерно сканиране на споените елементи плюс 3d-моделиране с цел установяване и на най малките дефекти и премахването им. Това ,,тесла" не го могат.
  • #3
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Според мен, всеки нормален човек би избрал БМВто пред МоделХ. Първо че ще е по-красиво, второ няма да има нон стоп проблемите от които се оплакват собствениците на модел Х, трето вътре изработката и материалите ще са луксозни и качествено изработени, нещо което Тесла не могат да усвоят 10 години и не на последно място Модел Х не може да измине 600км. с най-голямата си батерия. Така, че не виждам нито един плюс за модел Х, пред това БМВ.
  • #2
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тия новини трябваше да ги пускат преди 10 години. Вече и в детската градина знаят, че Тесла нямат стигане.
  • #1
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    На кой му пука за тази куца фирма!