Новият изпълнителен директор на BMW - Оливер Ципсе, призова служителите на компанията да намерят иновативни начини за изпреварване на основния конкурент Mercedes-Benz, като това трябва да стане в момент, в който продажбите на луксозни автомобили намаляват.
По информация на Automotive News, Ципсе се е обърнал към подчинените си със специален мейл, изпратен по вътрешната мрежа само ден, след като предшественикът му Харалд Крюгер напуска поста си. Новият шеф на BMW е амбициран компанията да си върне първото място, което компанията му загуби от Mercedes преди 5 години.
"Вместо да обвиняваме настоящата ситуация - условия на пазара, политически пейзаж или конкретни личности, трябва да се възползваме от възможностите през нас. Положителното мислене ще ни помогне - колкото е по-трудно, толкова по-новаторски решения трябва да взимаме", обясни Ципсе.
Босът на баварския производител заяви, че BMW не само трябва да бъде на първо място по продажби при луксозните автомобили, но и да предлага най-добрата продукция. Той посочи, че разликата с Mercedes вече намалява, като това ще се запази, благодарение на новите модели, които BMW ще предложи.
Едно от основните оръжия на компанията е гъвкавото производство, което ще позволи изграждането върху една платформа на електрически модели и на автомобили с двигатели с вътрешно горене. Това ще позволи на BMW да реагира веднага на търсенето на коли на ток на пазара и при нужда да увеличи или намали производството.
Снимка: BMW