IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW започна нова ера с производството на 1-Series

Компактният хечбек вероятно ще стане и най-търсеният модел на баварците

BMW започна нова ера с производството на 1-Series

Първият сериен образец на новото поколение на BMW 1-Series слезе от конвейера на завода в Лайпциг. Това събитие беше определено като "началото на нова ера в историята на BMW", тъй като при смяната на генерациите "единицата" преминава платформа с предно предаване - нещо, което допреди години противоречеше на философията на марката.

Баварците показаха най-компактния си модел още в края на пролетта, като BMW 1-Series официално се превърна в модел с предно предаване и стана по-леко, по-икономично и по-просторно. Първата напълно нова "единица" е във версията 118i - базова версия с допълнителен син цвят на каросерията и спортен пакет. Тя заминава при новия си собственик в Италия.

BMW 1-Series - Лайпциг

Освен новата 1-Series заводът в Лайпциг произвежда още 7 модела, включително купето и кабриолетът 2-Series, компактният ван Active Tourer, "зелените" BMW i8 и i3. Обемът на производство е 1000 автомобила на ден. През ноември най-компактното BMW ще се качи и на конвейера в завода на марката в Регенсбург, тъй като най-вероятно това ще стане и най-търсеният модел на компанията.

Гамата двигатели се състои от три дизелови и два бензинови двигателя с 3 или 4 цилиндъра. Базовите версии са 116d с 1,5-литров дизел, развиващ 116 к.с., и 118i с бензинов турбомотор със същия обем и мощност 140 к.с. Дизелът с 4 цилиндъра и обем 2,0 литра развива 150 и 190 к.с., а на върха на гамата е M135i xDrive, което получава 4-цилиндров бензинов агрегат с 306 к.с. и 450 Нм.


Още снимки - вижте в галерията.

Предвижда се и модификация, разработена от М-подразделението на баварците, която ще разчита на още по-мощен двигател. Тя ще може да се конкурира с наскоро представения Mercedes-AMG A 45, който в S-версията си разполага с 4-цилиндров бензинов мотор с 421 к.с.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Автомеханик ( преди 6 дни )
    Не е и миксер, щото миксера е на ток и върви гладко. Просто поредната ярмомелка с мотор от сенокосачка. Дори 4-цилиндровите ярмомелки палят работен такт на буталото едва след като е свършил предишния. Т.е. ВСИЧКО под 5 цилиндъра има импулсно, непостоянно подаване на тяга към колелата, защото нямаме застъпване на работни тактове. "Шофьорски автомобил" с 4 (еле пък с 3) цилиндра е същия оксиморон като "дизелов премиум". Селскостопанска технология батко. Тъжно че всичко минава на дизелаци, мн тъжно
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Както винаги ... ( преди 6 дни )
    Мерцедес направи нещо и БМВ го последва след няколко години. Но по-добре късно, отколкото никога!
  • #8
    4 rate up comment 9 rate down comment
    хаха ( преди 6 дни )
    Хахахахах "шофьрска" кола ли, по-скоро е "монтьорска". Който кара бмв е готов да отвори собствен сервиз. Почват да разбират от всякви ремонти.
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Малко не виждам смисъл в този модел вече. БМВ винаги се е асоциирало със шофьорска кола. А сега за едни 60к лв получаваш просто един хеч пък бил той и приятен за каране. При повечето производители за подобна сума получаваш хот версия със около 300 коня и спортни настройки, вместо 3 цилиндров миксер. Не се съмнявам че 135М и М1 ще са шофьорски, ама 135М при цена от около 90к срещу 240М със задно и цена 100к малко не мисля че си заслужава (цените които давам са малко над сегашната 1 серия )
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    MB ( преди 6 дни )
    А след като MB жънат на тоя пазар от доста време най накрая и BMW се усетиха и решиха и те да си топнат чофчицата
  • #5
    3 rate up comment 7 rate down comment
    илия ( преди 6 дни )
    Това е на платформа на Рено Меган. И базовите мотори също са френски.
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    до Де ( преди 6 дни )
    Тъжното е, че в едно изречение влизат думите БМВ, предно и 3 цилиндъра. Просто това не е никакво БМВ - освен за хора които просто искат лъскава емблема. Тъжно е как едно време БМВ имаха 10 двигателя, а сега на практика вървят към 1, на който като лего му лепят 1 или 3 цилиндъра.
  • #3
    6 rate up comment 4 rate down comment
    de ( преди 6 дни )
    Might киселее ли ти грозденцето? хм? 1-цата дали е за кифли или за iphone потребители - може би. Всеки си прценява - има 3ка и 5ца за по- бизнесмени. Не виждам нищо тъжно в това че ще има вариант за малко градско бмв със различни мощности - и изобщо не смятам че задното ще липсва в този случай.
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Might ( преди 6 дни )
    Тъжни новини за феновете на BMW. Първа серия се превърна в една напълно скъпа безалкохолна бира, даже и грознее малко. Масовата клиентела на този модел ще са кифли и комплексари с Iphone-ни плюс татоси по китките и врата.
  • #1
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Коняр ( преди 6 дни )
    Много конье , много нещо бе! Голема конюшнья ще ви трябва. Ама що не ги виждам в рали шампионатите!? Требе да са много убави. Че си земем една. Нали съм животновъд!?