IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

В концерна засега не успяват да се справят с вибрациите при 1,5-литровия TSI Evo

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

Сериозен проблем измъчва инженерите на Volkswagen Group през последните месеци, като той е свързан с 1,5-литровия бензинов двигател TSI Evo. Собствениците на автомобили с такъв мотор се оплакват от силни вибрации, които засега няма как да бъдат отстранени, съобщава AutoExpress.

Тази неизправност се появява при повечето автомобили SEAT, Skoda, Volkswagen и Audi, като засяга само моделите с 1,5-литров TSI и механична скоростна кутия. При автомобилите с роботизирана DSG-трансмисия тя не е открита. Собствениците на проблемните машини твърдят, че при понижаване на предавката при все още незагрял мотор се усещат силно тресене.

VW двигател

Въпреки, че проблемът засяга една и съща комбинация от мотор и скоростна кутия, дилърите реагират различно. Някои от тях позволиха на клиентите да върнат своите автомобили, но други не дават такава възможност. На някои коли е сменена програмното оборудване, но и това не оправя нещата.

Оказва се, че още в края на миналата година от VW Group са признали за проблема, но 7 месеца по-късно той все още не е отстранен. Ръководството на концерна твърди, че тресенето се появява при малък брой автомобили, както и че продължава да търси решение. От VW съветват собствениците на тези коли да обсъдят проблема с дилъри, от които са ги купили.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #11
    11 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Тодаре, кАжи са как ти знаеш за проблем с моя двигател, пък аз не знам за него? Как ми харчи масло пък аз не доливам и не намалява? И най-лошото - не съм си счупил бутало за 100 000км и не съм ходил за ремонт за 5к.. ужас... нещо не ми е наред.
  • #10
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Тодор ( преди 4 години )
    анонимен, първо поколение беше 170к.с. при Голф 5 и имаше 1 камара ядове, включително и късане на верига преди 80к. При Голф 6 този двигател "уж" беше модифициран и стана 160к.с., ама проблема с веригата, ДСГ-то и разхода на масло си остана.И тоя разход на масло е около литър(може и нагоре) на 1000км. Това е огромен разход и не е нещо, което можеш да подминеш. Може да си караш с доливане до 1 момент и след това ще ти даде ниска компресия, отиваш в сервиза и хоп честитка счупил си бутало.
  • #9
    13 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Тоя проблем дето торЗОми VW направо ги съсПИва...ТСИ двигателите са супер. Само който не е карал или хейти на основа марка може да си позволява да говори лошо за тях.. Проблемите с маслата са в миналото и дори тогава не са били чак болка за умиране, сегашният "проблем" с тази скоростна кутия не е на двигателите, а на съединител вероятно. От тук натам като човек който кара доста тси мога да кажа че е супер. Тих и еластичен, поне на мен никакви проблеми. Гледам че са нахейтили #2 че си е доволе ...
  • #8
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    По принцип ВСЕКИ турбо двигател е доста по-склонен да харчи масло от атмосферните. Иначе съм съгласен че при немците и при атмосферките не беше по-малък шанса. Особено ми е смешно как 1.6 на ПСА не харчи масло но 1.6 на ПСА + БМВ харчи
  • #7
    10 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Разхода на масло драстично го намалиха и в момента зависи малко и от разработването. Аз и няколко познати караме такива (1.0 и 1.2) При взимане на колата от дилъра ти казват че за първите 10к км може да глътне до 1/2 литър. Само при 1 се случи на 20к км. (Познат рабещ в Тойота ми каза че при тях 1.2-то на практика е 1:1 и също ако не се разработи си пийва масло)Някой надолу спомена за комперсор + турбо - това беше първото поколение и откакто минаха само на турбо няма проблеми.
  • #6
    24 rate up comment 3 rate down comment
    Тодор ( преди 4 години )
    Не са я оправили, а вече смениха 3 модела.И това засяга малък брой автомобили сме го чували и преди точно с всичките им ТСИ-та, 1.4, 1.8. 2.0 с огромния разход на масло и като си караш така в един момент чупиш бутало, дереш цилиндрите и отиваш на 5к+ ремонт.Очевидно е, че не могат да си разрешават проблемите и *** адски много собствениците им.Трябва ли да споменавам за веригте им и колко двигатели гръмнаха заради тях? И те понеже не могат да ги оправят и се върнаха на ремък. Това говори ...
  • #5
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Тодор ( преди 4 години )
    Няма такъв майтап. Тия не се научиха да правят читави двигатели и това си е.А си признавам им бях голям фен, докато не се опарих на 2 пъти с техни коли.Тоя 1.5тси двигател, разбирайте бившото 1.4тси с турбо и компресор(при най-мощната версия) от самото си начало на производство има безкрай проблеми и тия за толкова много години не успяха да ги разрешат напълно. Оправят 1 проблем при новия модел, обаче правят/създават нови 2.ДСГ7 със сухите съединители от самото си създаване е *** и досе ...
  • #4
    27 rate up comment 5 rate down comment
    Мисис Уейн ( преди 4 години )
    Добре щеше да е поне да направят едно кръгче с този двигател, преди да го пуснат серийно. Но това са Ваген. Те и с DSG така постъпиха. За това всяка година "решават" проблемите с поредния ъпгрейт и ъпдейт. Нищо, същата куца история.
  • #3
    35 rate up comment 8 rate down comment
    U2 ( преди 4 години )
    VW трудно признават гафовете си. И досега не са решени проблемите на TDI и TSI с високия разход на масло. Както и със сцепените скоростни кутии и компресорите на климатиците. Последните поне успяха да осъдят фирмата с колективен иск. Сега се организират и за двигателите. Така, че тези които лаят колко са добри колите на VW, Skoda, и другите салати, първо да прочетат за проблемите им. Много бързо ще им изстине ентусиазма, колко и облъчени да са от АутоБилд.
  • #2
    14 rate up comment 20 rate down comment
    Мистър Уейн ( преди 4 години )
    От моя опит с TSI/TFSI двигателите - карат се изключително плавно и предлагат повече от очакваната динамика и икономия. До 100 км/ч не може да ги чуеш или усетиш, че работят.