IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

В концерна засега не успяват да се справят с вибрациите при 1,5-литровия TSI Evo

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

Сериозен проблем измъчва инженерите на Volkswagen Group през последните месеци, като той е свързан с 1,5-литровия бензинов двигател TSI Evo. Собствениците на автомобили с такъв мотор се оплакват от силни вибрации, които засега няма как да бъдат отстранени, съобщава AutoExpress.

Тази неизправност се появява при повечето автомобили SEAT, Skoda, Volkswagen и Audi, като засяга само моделите с 1,5-литров TSI и механична скоростна кутия. При автомобилите с роботизирана DSG-трансмисия тя не е открита. Собствениците на проблемните машини твърдят, че при понижаване на предавката при все още незагрял мотор се усещат силно тресене.

VW двигател

Въпреки, че проблемът засяга една и съща комбинация от мотор и скоростна кутия, дилърите реагират различно. Някои от тях позволиха на клиентите да върнат своите автомобили, но други не дават такава възможност. На някои коли е сменена програмното оборудване, но и това не оправя нещата.

Оказва се, че още в края на миналата година от VW Group са признали за проблема, но 7 месеца по-късно той все още не е отстранен. Ръководството на концерна твърди, че тресенето се появява при малък брой автомобили, както и че продължава да търси решение. От VW съветват собствениците на тези коли да обсъдят проблема с дилъри, от които са ги купили.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #38
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    Забравих да добавя нещо за 1.4tsi 160к.с. и колко платени са ревютата, наградите и статиите и тест драйвовете на автомобили. Това е двигател, който не издържа 100хил., огромен разход на масло, чупи бутала и отиваш на основен, веригата почва да трака преди 80хил. и имаш малко време за фикс, иначе късаш и отиваш на основен. ДСГ7-цата е пастет и не държи и 80хил. или си за смяна на двата сухи съединителя или си за мехатроника(голяма беля). И това чудо 2 пъти го избират за двигател на годината ... ...
  • #37
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    Последно искам да добавя, че едно Пежо примерно, имаха подобен проблем с голям разход на масло(не знам дали там последствията са били фатални за мотора) при бензиновите им THP мотори, които бяха от БМВ, обаче доста бързо спряха сътрудничеството и сами си оправиха двигателите и всичките им проблеми и сега бензинките са им железни.
  • #36
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    При Голф 7 отново минаха на ремък, което само показва, че ползват неизпипани и неизпитани части и технологии и очевидно като има проблем не могат да се справят с него. Не можаха да се оправят с веригите и се върнаха на ремъка, не можа да си оправят проблемите с 1.4тси с турбо и компресор и смениха мотора и махнаха компресора. Не може да имаш толкова много проблеми в 2 поредни модела и да очакваш клиентите да не бягат и да ти вярват, че видиш ли следващото поколение ще е най-малкото читаво ...
  • #35
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    ВАГ, проблема с веригата беше при всички Голф 6 с бензинови мотори, защото те бяха с вериги, дизелите им бяха с ремък и при тях нямаше ядове. А проблема им с веригите е още от Голф 5 и така и не го оправиха, което е СКАНДАЛНО да пренасяш толкова сериозен проблем от 1 модел на друг. При такива проблеми дори фейслифт не трябва да чакаш. Сори, ама нормалните производители за такива огромни проблеми правят сервизни акции, а VW гледат винаги да покрият нещата.
  • #34
    10 rate up comment 3 rate down comment
    нЕкъв ( преди 3 седмици )
    То ако имаха проблем само с един двигател....
  • #33
    1 rate up comment 6 rate down comment
    ВАГ ( преди 3 седмици )
    Прав си така е аз пък съм в Германия от 5 години разбирам и чета немски и чета мотор.толк.де и тук няма оплаквания по въпроса с веригата.А при нас вярвай ми голфове гти/р ,октавия рс,купри колкото искаш .За Австралия беше споменато но май е въпрос на части
  • #32
    13 rate up comment 8 rate down comment
    112 ( преди 3 седмици )
    Затова съм си взел японец, те знаят как се правят безпроблемни автомобили.
  • #31
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До Петър Захариев ( преди 3 седмици )
    Не се казва VW Group а WAG Group!
  • #30
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    За разлика от нашите форуми, където тия коли бяха рядкост тогава и не можеше да поучиш информация, там е пълно с абсолютно всичко. Ако знаех по-рано за тоя форум, нямаше да се набия с Голф 6-цата точно с 1.4тси 160кс., ама шанс. Като цяло ако изключим фактора надеждност и безпроблемност, то определено Голф-а е много красива кола, както и цялата линия на VW. Интериорите са има топ също така. Харесват ми много, ама VW вече само докато е в гаранция и продавай преди да изтече и бягай надалече.
  • #29
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    Голф 7-ца хвърляше двигател заради турбото. Буквално турбото гърмеше и отиваш на основен ремонт. Тоя проблем беше в първите години на производство. Предполагам са го оправили, ама аз се оглеждах за първите екземпляри(очевидно бюджета ми е стигал до там). Имаше и още нещо, което ме отказа, ама вече не помня. Това беше 2015-2016, когато си разкарах 6-цата и обмислях GTI-ка. Имат проблем със съединителите, ама това при ръчките, аз гледах автомат. Информация черпих от VW Австралия.