IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

В концерна засега не успяват да се справят с вибрациите при 1,5-литровия TSI Evo

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

Сериозен проблем измъчва инженерите на Volkswagen Group през последните месеци, като той е свързан с 1,5-литровия бензинов двигател TSI Evo. Собствениците на автомобили с такъв мотор се оплакват от силни вибрации, които засега няма как да бъдат отстранени, съобщава AutoExpress.

Тази неизправност се появява при повечето автомобили SEAT, Skoda, Volkswagen и Audi, като засяга само моделите с 1,5-литров TSI и механична скоростна кутия. При автомобилите с роботизирана DSG-трансмисия тя не е открита. Собствениците на проблемните машини твърдят, че при понижаване на предавката при все още незагрял мотор се усещат силно тресене.

VW двигател

Въпреки, че проблемът засяга една и съща комбинация от мотор и скоростна кутия, дилърите реагират различно. Някои от тях позволиха на клиентите да върнат своите автомобили, но други не дават такава възможност. На някои коли е сменена програмното оборудване, но и това не оправя нещата.

Оказва се, че още в края на миналата година от VW Group са признали за проблема, но 7 месеца по-късно той все още не е отстранен. Ръководството на концерна твърди, че тресенето се появява при малък брой автомобили, както и че продължава да търси решение. От VW съветват собствениците на тези коли да обсъдят проблема с дилъри, от които са ги купили.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #22
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Тодор ( преди 2 месеца )
    ВАГ полезна информация даде. На мен ми е ясно, че новите 1.5ТСИ нямат проблемите на предшественика си 1.4тси с 160 и 170 коня, но пък и те не са баш безпроблемни. След като си продадох моя Голф 6-ца, се оглеждах за ГТИ 6-ца или 7-ца, ама се оказа, че и те са доста проблемни, поне според брачедите от VW Австралия. И тук не говоря за инцидентни случаи, а за проблеми при всички ГТИ-ки. Предполагам са ги изчистили при Голф 7.5, ама както написах, при VW всичко е за сметка на клиентите.
  • #21
    6 rate up comment 0 rate down comment
    ВАГ ( преди 2 месеца )
    Проблема е че за всички по малки бензинки ВАГ предлага ръчната кутия MQ 200 но няма как да работи еднакво с- 1.6 който се предлага за Руска Федерация и има 146нм , 1.4тси 122кс има 200нм ,1.4тси 150кс с 250нм и накрая 1.5тси на който също дават 250нм но реално на диното показва 280/290нм!!!!!Трябва кутия по горно ниво!
  • #20
    4 rate up comment 6 rate down comment
    ВАГ ( преди 2 месеца )
    В ЕА 888 влиза и по новия 1.4тси който муна на ремък от верига и предлага 150 коня. Също тук влиза и горе споменатия 1.5тси от който като мотор в Немския форум са много позитивни.Проблема е в скоростната кутия съчетана с този маховик там трябва да се поработи или мине на кутията от моделите с над 200 коня.като MQ 500. ..
  • #19
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Бай Оня ( преди 2 месеца )
    А да не забравяме че в момента двигателите на ВАГ са най бруталните откъм Чип Тунинг или така наречения стейдж.1 Сравни какво се получава при чип тунинг на 2.0тди 190/240кс, 1.8/2.0тси ген3 от 2014, 2.5тфси ,3.0тфси,3.0tdi/bitdi,4.2tdi, 4.0tfsi v8 560/605кс Всички те на чип против конглокентите на чип!!!!!!!!
  • #18
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Бай Оня ( преди 2 месеца )
    Проблемите бяха с ТСИ 1 и 2 поколение до късната 2012 година ВАГ така и не успя да оправи проблемите.Затова в 2013 година ВАГ представи ТСИ ген.3 мотор ЕА 888 1.8/2.0тси при който бяха заменени главата,буталата,сегменти и камара други неща .Моторите станаха доста по надежни а по разход и динамика мисля ,че превъзхождат почти всички конглокенти
  • #17
    4 rate up comment 15 rate down comment
    notangel ( преди 2 месеца )
    12 г. карам Октавия и Йети, и дизел и TSI, без проблеми
  • #16
    6 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Факт е че първите имаха куп проблеми. Но както каза от 2012-2013 са си ок. И ако се поразровиш из ZePerfs и Spritmonitor TSI/TFSI са малко по-икономични и пъргави от почти всички конглокенти при аналогични мощности и обеми. А като надеждност в момента не бих казал, че са по-лоши
  • #15
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Тодор ( преди 2 месеца )
    Мейле минават на КС, което говори достатъчно. Пишеше в чичо гугъл VW golf 1.4tsi piston failure и дерзай. Пак казвам бях им фен на тия, ама се осъзнах на време, какви *** са.
  • #14
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Тодор ( преди 2 месеца )
    Да довърша: Само за проблема с маслото и буталата, има над 200стр. За DSG7 с 2-та сухи съединителя проблема продължава и при Голф 7. Там теми и страница има над 1000. Във форума на Ауди има важна тема за покупка на 2.0тфси и че общо взето при покупка си отделяш едни 2-3хил. за да сменяш половината карантия на двигателя. От Дас Ауто Сървис даже обясниха откъде идва проблема и че бутлата са супер слаби и не издържат на високото налягане и т.н. От VW след 2012 сменят марката на буталата си от
  • #13
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Тодор ( преди 2 месеца )
    Да довърша: И то проблемите да бяха само това, ами имат още 1 камара проблеми и със скорости и с водни помпи и с нагар по колекторите и какво ли още не. До анонимен: Хайде да съм Голф 6-ца с 1.4тси. 160к.с. нова и да знам за какво иде реч, а ? Хайде и да съм изчел 1 камара форуми и абсолютно всички са с тоя проблем, а ? Всички до 2012г. Ходи виж какво е във VW, Skoda, Сеат и Ауди форума. Във VW Австралия форума има тема само за 1.4тси 160к.с. с над 200стр. само от хора със счупени двигат ...