IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

В концерна засега не успяват да се справят с вибрациите при 1,5-литровия TSI Evo

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

Сериозен проблем измъчва инженерите на Volkswagen Group през последните месеци, като той е свързан с 1,5-литровия бензинов двигател TSI Evo. Собствениците на автомобили с такъв мотор се оплакват от силни вибрации, които засега няма как да бъдат отстранени, съобщава AutoExpress.

Тази неизправност се появява при повечето автомобили SEAT, Skoda, Volkswagen и Audi, като засяга само моделите с 1,5-литров TSI и механична скоростна кутия. При автомобилите с роботизирана DSG-трансмисия тя не е открита. Собствениците на проблемните машини твърдят, че при понижаване на предавката при все още незагрял мотор се усещат силно тресене.

VW двигател

Въпреки, че проблемът засяга една и съща комбинация от мотор и скоростна кутия, дилърите реагират различно. Някои от тях позволиха на клиентите да върнат своите автомобили, но други не дават такава възможност. На някои коли е сменена програмното оборудване, но и това не оправя нещата.

Оказва се, че още в края на миналата година от VW Group са признали за проблема, но 7 месеца по-късно той все още не е отстранен. Ръководството на концерна твърди, че тресенето се появява при малък брой автомобили, както и че продължава да търси решение. От VW съветват собствениците на тези коли да обсъдят проблема с дилъри, от които са ги купили.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Бай Оня ( преди 3 седмици )
    Проблемите бяха с ТСИ 1 и 2 поколение до късната 2012 година ВАГ така и не успя да оправи проблемите.Затова в 2013 година ВАГ представи ТСИ ген.3 мотор ЕА 888 1.8/2.0тси при който бяха заменени главата,буталата,сегменти и камара други неща .Моторите станаха доста по надежни а по разход и динамика мисля ,че превъзхождат почти всички конглокенти
  • #17
    4 rate up comment 9 rate down comment
    notangel ( преди 3 седмици )
    12 г. карам Октавия и Йети, и дизел и TSI, без проблеми
  • #16
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Факт е че първите имаха куп проблеми. Но както каза от 2012-2013 са си ок. И ако се поразровиш из ZePerfs и Spritmonitor TSI/TFSI са малко по-икономични и пъргави от почти всички конглокенти при аналогични мощности и обеми. А като надеждност в момента не бих казал, че са по-лоши
  • #15
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    Мейле минават на КС, което говори достатъчно. Пишеше в чичо гугъл VW golf 1.4tsi piston failure и дерзай. Пак казвам бях им фен на тия, ама се осъзнах на време, какви *** са.
  • #14
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    Да довърша: Само за проблема с маслото и буталата, има над 200стр. За DSG7 с 2-та сухи съединителя проблема продължава и при Голф 7. Там теми и страница има над 1000. Във форума на Ауди има важна тема за покупка на 2.0тфси и че общо взето при покупка си отделяш едни 2-3хил. за да сменяш половината карантия на двигателя. От Дас Ауто Сървис даже обясниха откъде идва проблема и че бутлата са супер слаби и не издържат на високото налягане и т.н. От VW след 2012 сменят марката на буталата си от
  • #13
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    Да довърша: И то проблемите да бяха само това, ами имат още 1 камара проблеми и със скорости и с водни помпи и с нагар по колекторите и какво ли още не. До анонимен: Хайде да съм Голф 6-ца с 1.4тси. 160к.с. нова и да знам за какво иде реч, а ? Хайде и да съм изчел 1 камара форуми и абсолютно всички са с тоя проблем, а ? Всички до 2012г. Ходи виж какво е във VW, Skoda, Сеат и Ауди форума. Във VW Австралия форума има тема само за 1.4тси 160к.с. с над 200стр. само от хора със счупени двигат ...
  • #12
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    Да довърша: Тоя мотор е от 2006г. Чак до 2012 тоя проблем не беше отстранен. Не си направиха и сервизна акция, а си наеб**** клиентите. В нормалните държави правиха основни ремонти за тяхна сметка, дори и на коли извън гаранционния срок, ама само ако колите са на 100% обслужвани при тях. И знаеш ли колко хора го издухаха? Това са 6г., два модела и да не можеш а си отстраниш проблемите, това говори достатъчно. И проблемът е при всички ТСИ до 2012 - 1,2, 1,4, 1.8, 2.0 и т.н.
  • #11
    10 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Тодаре, кАжи са как ти знаеш за проблем с моя двигател, пък аз не знам за него? Как ми харчи масло пък аз не доливам и не намалява? И най-лошото - не съм си счупил бутало за 100 000км и не съм ходил за ремонт за 5к.. ужас... нещо не ми е наред.
  • #10
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    анонимен, първо поколение беше 170к.с. при Голф 5 и имаше 1 камара ядове, включително и късане на верига преди 80к. При Голф 6 този двигател "уж" беше модифициран и стана 160к.с., ама проблема с веригата, ДСГ-то и разхода на масло си остана. И тоя разход на масло е около литър(може и нагоре) на 1000км. Това е огромен разход и не е нещо, което можеш да подминеш. Може да си караш с доливане до 1 момент и след това ще ти даде ниска компресия, отиваш в сервиза и хоп честитка счупил си бутало.
  • #9
    12 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Тоя проблем дето торЗОми VW направо ги съсПИва... ТСИ двигателите са супер. Само който не е карал или хейти на основа марка може да си позволява да говори лошо за тях.. Проблемите с маслата са в миналото и дори тогава не са били чак болка за умиране, сегашният "проблем" с тази скоростна кутия не е на двигателите, а на съединител вероятно. От тук натам като човек който кара доста тси мога да кажа че е супер. Тих и еластичен, поне на мен никакви проблеми. Гледам че са нахейтили #2 че си е доволе ...