IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

В концерна засега не успяват да се справят с вибрациите при 1,5-литровия TSI Evo

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

Сериозен проблем измъчва инженерите на Volkswagen Group през последните месеци, като той е свързан с 1,5-литровия бензинов двигател TSI Evo. Собствениците на автомобили с такъв мотор се оплакват от силни вибрации, които засега няма как да бъдат отстранени, съобщава AutoExpress.

Тази неизправност се появява при повечето автомобили SEAT, Skoda, Volkswagen и Audi, като засяга само моделите с 1,5-литров TSI и механична скоростна кутия. При автомобилите с роботизирана DSG-трансмисия тя не е открита. Собствениците на проблемните машини твърдят, че при понижаване на предавката при все още незагрял мотор се усещат силно тресене.

VW двигател

Въпреки, че проблемът засяга една и съща комбинация от мотор и скоростна кутия, дилърите реагират различно. Някои от тях позволиха на клиентите да върнат своите автомобили, но други не дават такава възможност. На някои коли е сменена програмното оборудване, но и това не оправя нещата.

Оказва се, че още в края на миналата година от VW Group са признали за проблема, но 7 месеца по-късно той все още не е отстранен. Ръководството на концерна твърди, че тресенето се появява при малък брой автомобили, както и че продължава да търси решение. От VW съветват собствениците на тези коли да обсъдят проблема с дилъри, от които са ги купили.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #52
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Колебаещ се ( преди 4 месеца )
    Да, разкриването на проблемите с този вид двигател 1.5 TSI и ръчна скоростна кутия тръгна от Великобритания, където собствениците са свикнали като си закупят нов автомобил, най-малкото той да е сигурен и надежден. Оказва се, че Фолксваген груп все още продават този мотор в своите модели. В момента масово се предлагат такива от Шкода. На мой въпрос за това тресене в ниските обороти на студен двигател, консултантът каза, че проблемът бил решен. Въпреки това не ми се стори много убедителен.
  • #51
    23 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Че тия кога са правили свестен двигател?
  • #50
    2 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    #49 не няма да има ;) тъжно ли ти е че ще си седиш сам пред сервиза?!
  • #49
    29 rate up comment 13 rate down comment
    Тисъна ( преди 1 година )
    Фолксваген отдавна не са това, което бяха...
  • #48
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Пес патрул ( преди 1 година )
    Скоро ще имаш....
  • #47
    22 rate up comment 26 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    #43 аз карам 1.4 tsi и също нямам проблеми вече 3 години, но някои не харесват това... те искат да сме разбити от ходене по сервизи и плачещи горко за грешния си избор...
  • #46
    26 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Е, да де, но както се оказва от статията, точно фолксвагените са клозети. Един двигател не мпогат да направят читав, голямата фирма...! Смяяях, смяяяях! И салоните им се адската евтиния.
  • #45
    26 rate up comment 34 rate down comment
    васо ( преди 1 година )
    Като чета тук от разбирачите колко са закъсали VW,и не разбирам кой ги купува тия над 10 млн. кофти коли на година? Аз ще ви дам отговора- тия дето имат кинти, останалите плюят и карат жълти самоходни тоалетни
  • #44
    13 rate up comment 13 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 1 година )
    Карай си грозния пакистански мерцедес
  • #43
    28 rate up comment 23 rate down comment
    Веско ( преди 1 година )
    Боже, какви работи чета и се сещам, че май не съм проверявал маслото от година. Ама на прегледа февруари всигнаха капака и може да е погледнал някой. Пропуснах в началото, Тойота карам.