IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

В концерна засега не успяват да се справят с вибрациите при 1,5-литровия TSI Evo

Проблем с двигател торзоми Volkswagen Group

Сериозен проблем измъчва инженерите на Volkswagen Group през последните месеци, като той е свързан с 1,5-литровия бензинов двигател TSI Evo. Собствениците на автомобили с такъв мотор се оплакват от силни вибрации, които засега няма как да бъдат отстранени, съобщава AutoExpress.

Тази неизправност се появява при повечето автомобили SEAT, Skoda, Volkswagen и Audi, като засяга само моделите с 1,5-литров TSI и механична скоростна кутия. При автомобилите с роботизирана DSG-трансмисия тя не е открита. Собствениците на проблемните машини твърдят, че при понижаване на предавката при все още незагрял мотор се усещат силно тресене.

VW двигател

Въпреки, че проблемът засяга една и съща комбинация от мотор и скоростна кутия, дилърите реагират различно. Някои от тях позволиха на клиентите да върнат своите автомобили, но други не дават такава възможност. На някои коли е сменена програмното оборудване, но и това не оправя нещата.

Оказва се, че още в края на миналата година от VW Group са признали за проблема, но 7 месеца по-късно той все още не е отстранен. Ръководството на концерна твърди, че тресенето се появява при малък брой автомобили, както и че продължава да търси решение. От VW съветват собствениците на тези коли да обсъдят проблема с дилъри, от които са ги купили.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #28
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    Бай Оня, къде видя да съм казал, че моторите им са еднакви или че имат нещо/много общо ? Казах, че и двата модела имат сериозни проблеми. Веднага ти казвам и какви са. :Д GTI къса верига и отиваш на основен ремонт. Отделно много проблеми с мотора, заради стабилния нагар, заради директното впръскване. Имаше още няколко доста сериозни проблема, които са си фабрични дефекти и няма как да избягаш от тях, ама не ги помня вече всичките. Това беше отдавна.
  • #27
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Бай Оня ( преди 3 седмици )
    Голф 6 гти няма ама няма нищо общо с Голф 7 Гти !!! На Голф 6 ГТИ стои мотор 2.0тси 2 поколение с 211кс и 280нм а на Голф 7 ГТИ стои 2.0 тси ЕА 888 3 поколение двигател с 225/245 кс и 370нм!!!!!! Не се излагай а!!!!
  • #26
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Затова си карам 25 годишното Audi 1.8T и по-интересното е, че нямам никакви проблеми...
  • #25
    19 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Като чета какво се случва, сериозно се замислям. Мъдростта съветва, по-далеч от Фолксваген и производните, по-малко проблеми.
  • #24
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    карам Октавия и Йети, и дизел и TSI, с проблеми
  • #23
    5 rate up comment 7 rate down comment
    trb ( преди 3 седмици )
    от април месец или 6800км имам Seat Ibiza с 1.5tsi и до сега не съм имал никакъв проблем
  • #22
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Тодор ( преди 3 седмици )
    ВАГ полезна информация даде. На мен ми е ясно, че новите 1.5ТСИ нямат проблемите на предшественика си 1.4тси с 160 и 170 коня, но пък и те не са баш безпроблемни. След като си продадох моя Голф 6-ца, се оглеждах за ГТИ 6-ца или 7-ца, ама се оказа, че и те са доста проблемни, поне според брачедите от VW Австралия. И тук не говоря за инцидентни случаи, а за проблеми при всички ГТИ-ки. Предполагам са ги изчистили при Голф 7.5, ама както написах, при VW всичко е за сметка на клиентите.
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ВАГ ( преди 3 седмици )
    Проблема е че за всички по малки бензинки ВАГ предлага ръчната кутия MQ 200 но няма как да работи еднакво с- 1.6 който се предлага за Руска Федерация и има 146нм , 1.4тси 122кс има 200нм ,1.4тси 150кс с 250нм и накрая 1.5тси на който също дават 250нм но реално на диното показва 280/290нм!!!!!Трябва кутия по горно ниво!
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ВАГ ( преди 3 седмици )
    В ЕА 888 влиза и по новия 1.4тси който муна на ремък от верига и предлага 150 коня. Също тук влиза и горе споменатия 1.5тси от който като мотор в Немския форум са много позитивни.Проблема е в скоростната кутия съчетана с този маховик там трябва да се поработи или мине на кутията от моделите с над 200 коня.като MQ 500. ..
  • #19
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Бай Оня ( преди 3 седмици )
    А да не забравяме че в момента двигателите на ВАГ са най бруталните откъм Чип Тунинг или така наречения стейдж.1 Сравни какво се получава при чип тунинг на 2.0тди 190/240кс, 1.8/2.0тси ген3 от 2014, 2.5тфси ,3.0тфси,3.0tdi/bitdi,4.2tdi, 4.0tfsi v8 560/605кс Всички те на чип против конглокентите на чип!!!!!!!!