IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen направи по-икономична механична скоростна кутия

Трансмисията ще дебютира при нововото поколение на Passat

Volkswagen направи по-икономична механична скоростна кутия

Германският производител Volkswagen продължава да работи над механични трансмисии, въпреки все по-голямата популярност на "автоматите". От концерна съобщиха, че новата им скоростна кутия ще позволи намаляване на разхода на горива, на количеството масло и на вредните емисии.

Новата механична трансмисия вече е напълно готова. Тя е получила индекс MQ281 и може да издържи въртящ момент от 200 до 340 Нм. По този начин трансмисия ще замени досега използваните в повечето модели на концерна кутии MQ250 и MQ350. Тя ще дебютира при новия VW Passat, а след това ще се използва и на други модели на VAG.

VW MQ281

Сред главните особености е новият механизъм за смазване, който позволява по-ефективно разпределение на маслото, а също така намалява и неговото количество в самата трансмисия до 1,5 литра. Новият корпус на кутия отговаря на всички изисквания за шумоизолация, като едновременно с това намалява и вибрациите.

Производство на трансмисията ще се осъществява от компанията SEAT Components в заводите в Барселона (Испания) и Кордоба (Аржентина). Предвижда се годишно да се правят около 450 000 бройки.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Exp. ( преди 2 месеца )
    До всички, които ми обясняват, как вече оправили DSG кутията, да напишат в гугъл " Golf се провали в продължителния ни тест " и да прочетат статията на Германците. После ми кажете на тях ли да вярвам или на Вас ? DSG все още е пословична с проблемите си.
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Аз лично съм се возил на Октавия такси на 800 000 километра и бакшиша каза, че не е правил основен ремонт" Да, а един мармот завиваше шоколад.
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да, четохме за шкодата на милион километра. АЛЕЛУЯ!!! ВСЕ ПАК ЕДНА ШКОДА УСПЯ!Доста мъгляво описаха ремонтите. Не пишеше коя скоростна кутия поред са и сложили. Само, че двигателя е на последен шлайф.Това беше много тънка подигравка с Шкода.
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дошоо пак си сънувал ии си си представял неща за морги и ръчни скоростни кутии, ама ако отвреме на време четеше щеше да прочетеш и статиите за едно милионниците, Шкода на милион километра без сериозни ремонти. Аз лично съм се возил на Октавия такси на 800 000 километра и бакшиша каза, че не е правил основен ремонт. Разбирам, че дори стара Октавия е твърде голям залък за теб, ама не пиши глупости щото не можеш да я имаш.
  • #10
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Бай Оня ( преди 2 месеца )
    Беден народ който живее още в 2006 и кара още първиъе дсгта на по 400хил и реве нормално ако имаше шанс да кара нови коли 2017/18 нямаше така да говори. Оня пък говори за 1.6 механика смятай алоооо ланкоулу ми то ВАГ 1.6 на механика няма от поне 100години единствено за Руска федерация смятай къде е бай ганьо хахахах
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    nemo ( преди 2 месеца )
    Те и ръчните кутии на ВАГ са проблемни. Сцепват се. И не само на дизелите. Дори и на дръгливия 1.6 бензин се сцепват. В автоморгите това е най-вървежната стока, кутиите на вагените и шкодите. Сеатите не ги казвам, защото те като цяло са толкова калпави, че докато умре ск. кутия, жалката колица вече е дала друг дефект- пълна щета. Щом дори АБ си позволи да нарече качеството им палачорско, смятйте!
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    СКО ( преди 2 месеца )
    След Power Shit на Ford, DSG е най-калпавата скоростна кутия. Редовно я ъпгрейдват, и все още е в графата "силно непрепоръчителна".
  • #7
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Бай Оня ( преди 2 месеца )
    най икономичната кутия и същото време най бързите кутии дсг голф гти /р ,леон купра,октавия рс ,суперб 2.0тси 280кс /с троник с3 рс3 ауди р8 /пдк на порше и дори на ламбо в huracane особено след чип превключва като дракон няма ръчка няма автомат .Отдавна отсраниха всички проблеми все пак тази кутия излезе 2004 година на ауди ТТ 3.2 15 години в производство 15!!!! Всички детски болести са отдавна отстранени от ВАГ.
  • #6
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Бай Оня ( преди 2 месеца )
    Какво им е на ДСГ??? Питам като собственик на Леон Купра 2.0тси дсг на ст.1 от АПР чип на двигателя и кутията 360кс и 520нм на 70хил от който 30хил на чип и изненада няма проблем!!Имаше отначало проблеми и то с най малкото дсг дкю 200 суха но тя се монтираше на най слабите двигатели и като бюджетен вариант имаше какво да се желае. Но всички останали ДСГта дкю 250,дкю 381,дкю 500 колко от тях си видял с заминала кутия тези на Голф ГТИ/Р Леон Купра,Октавия РС,Ауди С/РС3 ????
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    ert ( преди 2 месеца )
    В следващите пет години ще и оправят недомислиците и проблемите, както става с DSG.