Надеждният и мощен двигател е половината от успеха на автомобила. Историята познава немалко случаи, при които проблемите с мотора съсипват репутацията дори на култови модели. В тази подборка са включени точно такива примери, както сред тях има някои наистина фрапиращи случаи.
9 пословично калпави двигателя в иначе харесвани модели (ГАЛЕРИЯ):
MG F
Британският роудстър със задно предаване и средно разположен двигател се произвежда от 1995 до 2011 г., като е една от звездите на британския пазар по това време. Той е лек, достъпен като цена и предлага отлична управляемост, заради което е сочен като конкурент на Mazda MX-5 и BMW Z3. Продава се добре, но качеството и надеждността му са ужасни.
1.8-литровият мотор с 16 клапана е монтиран с години на други модели, без да създава особени ядове, но тук, вероятно заради централното разположение, той е една постоянна беда - дефектни гарнитури, охлаждане, в което се образуват въздушни "тапи", и още ред повреди, които неспасяемо увреждат репутацията на колата.
Британският роудстър със задно предаване и средно разположен двигател се произвежда от 1995 до 2011 г., като е една от звездите на британския пазар по това време. Той е лек, достъпен като цена и предлага отлична управляемост, заради което е сочен като конкурент на Mazda MX-5 и BMW Z3. Продава се добре, но качеството и надеждността му са ужасни.
1.8-литровият мотор с 16 клапана е монтиран с години на други модели, без да създава особени ядове, но тук, вероятно заради централното разположение, той е една постоянна беда - дефектни гарнитури, охлаждане, в което се образуват въздушни "тапи", и още ред повреди, които неспасяемо увреждат репутацията на колата.