Надеждният и мощен двигател е половината от успеха на автомобила. Историята познава немалко случаи, при които проблемите с мотора съсипват репутацията дори на култови модели. В тази подборка са включени точно такива примери, както сред тях има някои наистина фрапиращи случаи.
9 пословично калпави двигателя в иначе харесвани модели (ГАЛЕРИЯ):
Range Rover Turbo D
Още един знаков за световната автомобилна индустрия модел - Range Rover Classic. Той се ражда през 70-те години, като обединява понятията "лукс" и "всъдеход". Машината се прочува с бензиновите си V8 двигатели с обем 3,5, 3,9 и 4,2 литра, но през 1979 г. Land Rover решава да създаде дизелов мотор съвместно с фирмата Perkins. В неговата основа е бензиновият двигател с обем 3,5 литра. Проектът се оказва неуспешен и е закрит.
Вместо това, през 1986 г. Land Rover започва да купува 4-цилиндрови дизели от италианската фирма VM Motori. Така се появява Range Rover Turbo D, който е направен на пух и прах от британските медии заради немощната си динамика. Италианците си отмъщават, но не с на медиите, а на клиентите, тъй като се оказва, че двигателят има огромен проблем с главата и блока. Въпреки това, Land Rover се отказва от сътрудничеството с VM Motori едва през 1992 г.
Още един знаков за световната автомобилна индустрия модел - Range Rover Classic. Той се ражда през 70-те години, като обединява понятията "лукс" и "всъдеход". Машината се прочува с бензиновите си V8 двигатели с обем 3,5, 3,9 и 4,2 литра, но през 1979 г. Land Rover решава да създаде дизелов мотор съвместно с фирмата Perkins. В неговата основа е бензиновият двигател с обем 3,5 литра. Проектът се оказва неуспешен и е закрит.
Вместо това, през 1986 г. Land Rover започва да купува 4-цилиндрови дизели от италианската фирма VM Motori. Така се появява Range Rover Turbo D, който е направен на пух и прах от британските медии заради немощната си динамика. Италианците си отмъщават, но не с на медиите, а на клиентите, тъй като се оказва, че двигателят има огромен проблем с главата и блока. Въпреки това, Land Rover се отказва от сътрудничеството с VM Motori едва през 1992 г.