IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Съвременен двигател на Lada се оказа по-зле от 20-годишен мотор на Opel

Двата агрегата с еднаква мощност бяха сравнени на писта (ВИДЕО)

Съвременен двигател на Lada се оказа по-зле от 20-годишен мотор на Opel

Изданието Autoreview направи доста любопитно сравнение между cъвременната Lada Vesta Sport и над 20-годишен ВАЗ 21106, който е оборудван с 2,0-литров бензинов двигател на Opel, развиващ мощност от 148 к.с. През 80-те години на миналото столетие германската марка поставя този мотор на семейството Astra. Двигателят е поръчан от рали-отбора на ВАЗ, като в атмосферния си вариант развива 300 к.с., а с компресор - 400 к.с.

В случая обаче моторът е в стандартната си мощност от 148 к.с., като отговаря на стандарт Евро-2. Освен немски двигател, старият руски автомобил е получил хидро-усилвател ZF, спортни настройки на окачването и скоростна кутия, създадена от спортното подразделение на марката Vauxhall по време, когато тя беше собственост на General Motors.

Съперникът на ВАЗ 21106 в случая е Lada Vesta Sport, която разчита на съвременен 1,8-литров бензинов двигател с мощност 145 к.с. Моторът отговаря на екостандарт Евро-5, но въпреки, че е далеч по-нов и по-технологичен и екологичен, на пистата отстъпва значително на своя опонент.

Във видеото се вижда как 21106 с лекота изпреварва съперника си, след което бързо увеличава преднината си. Все пак, авторът на теста намира и нещо положително при Vesta Sport - по-добри спирачки, кормилно управление и пътно поведение.

Снимка и видео: Autoreview

0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Излагация ***
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Random ( преди 4 години )
    Девети коментар, и за тебе се отнася 16-ти. Двигателя е 21179, развитие на 2108, затова и конете са малко.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Стефчо ( преди 4 години )
    Доста *** съпоставка. Защо не публикувате пълните характеристики на моторите? Все пак ладовия мотор е 1,8 и е евро 5. Напишете какъв е въртящия момент на единия и другия.
  • #13
    11 rate up comment 4 rate down comment
    0 ( преди 5 години )
    Тодуре,*** си като името си.C20XE си е точно 150 коня ,а X20XE е 136,ама като не си виждал и чувал що умнееш
  • #12
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Курти ( преди 5 години )
    #8, G2.0 16V на Кадет E GSI е точно 148 к.с. Същия мотор се слагаше и на Astra F
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Курдо Коленков ( преди 5 години )
    #10, Кадет Е, в Англия е Астра.
  • #10
    23 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Пълни тъпотии. Вестта със сигурност е доста по-тежка от старата Лада. Отделно, че 80-те няма Астра все още. Статията е писана от човек не разбиращ от автомобили. Ае със здраве.
  • #9
    28 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Големи тъпотии тука в поредната "статия" за разлайване на кучетата. Моторът първото което не е на Лада, а се слага на Лада! Правете разлика! Другото е, че една кола не е сако мотор, а третото е предназначението на превозното средство. Ще се състезавате ли с него, ще се дърпате по светофарите ли или ще е за всекидневна употреба, като семейна кола. Освен всичко новите мотори колкото и да са мощни заради еко стандартите са спънати и освен това имаме много задължителни системи за безопастност сега.
  • #8
    7 rate up comment 24 rate down comment
    Тодор ( преди 5 години )
    2.0 литровия на Опел е 136 кс, а 2.2 е 147. За какви 148, стандартни се говори в статията? Да не е някой мотор от камион, от ВСВ, изостанал в степите?!
  • #7
    3 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Някой руски премиум? Това е сапунерка!