IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Мъск обеща 500 000 автомобила за 1 година

Всички произведени бройки ще бъдат с опцията Full Self-Driving

Мъск обеща 500 000 автомобила за 1 година

В следващите 12 месеца Tesla ще пусне над 500 000 електрически автомобила и всички те ще бъдат готови за автономно шофиране с опцията Full Self-Driving, обяви изпълнителният директор на компанията Илон Мъск. За да достигне тази бройка, Tesla ще трябва да произвежда и продава по 125 000 коли на тримесечие, или по 41 666 на месец.

Увеличението на производството от сегашните почти 300 000 на 500 000 бройки изисква ръст от около 67% на годишна база. Ако се предположи, че производството на Model S и Model X ще остане на ниво от около 100 000 единици годишно, то сглобяването на Model 3 ще трябва да се увеличи до 400 000 автомобила годишно.

Tesla Model Y

Ако Tesla успява да произвежда и продава 500 000 електрически автомобила годишно, това значително ще увеличи приходите благодарение на опцията за автономно шофиране, която се продава срещу 5000 долара за всеки модел (и ще се увеличи до 8000 от 1 май), а съответно рентабилността на марката също ще достигне високи показатели.

Само 100 000 автомобила (20% от планираните) с опцията за автономно шофиране закупени, например, за роботизираните таксиметрови услуги, ще осигурят доход от 500 милиона долара. Ако се постигне ръст и автоматизация на производството, Tesla също така няма да има проблеми по отношение на приходите, преди да пусне Model Y, който ще осигури още един фактор за растежа и развитието на компанията, отбелязват американските медии.

Снимки: Tesla

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 месеца )
    - Кво работиш? - Коментирам статии за моя идол Елън Мъск на 4 часа...
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И напиши в гугъл tesla sales и имаш цяла страница статии за това от източници като CNN, The Verge, New York Times и Bloomberg.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Чети и други източници и тогава можеш да си промениш мнението към по-вярно! Но дори и въпросната статия да вземем предвид ти чете ли я? Доставките са пренасочени към други пазари и заради това се е получила разликата. А ако не ми вярваш на мен се обади в което и да е представителство на марката и ги попитай колко време се чака за Модел 3 и ще разбереш в каква голяма заблуда си!
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Щом не вярваш на коментарите виж последната препоръчана статия: "Какво не е наред при Tesla? Продажбите падат въпреки излизането на по-евтиния Model 3" Но да така е - Китай му е надеждата на Мъск
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Има търсене на Тесла и то голямо. Не смогват с поръчките, а тук някои умствено осакатени индивиди плещят някакви дивотии за намалено търсене. Точно обратното е, колкото и да не им се иска. На някои пазари може да има временен спад в продажбите, но в глобален мащаб растат. Точно най-голямото недоволство на клиентите е това, че се бавят поръчките. А те се бавят, защото търсенето е голямо, а производството няма нужният капацитет, за да го задоволят. Завода в Китай ще облекчи нещата и то много.
  • #6
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не включвате продажбите от Европа, които се увеличават, и Китай, където ще започне да работи местния завод. Дали ще станат 500 000 не е ясно, но със сигурност ще бъдат повече от миналата година. И дали търсенето ще се запази 2020 и нататък - това е друг и интересен въпрос.
  • #5
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 месеца )
    И един по-късен П.С. И как друсания ще накара клиентите да си поръчват трошляка задължително с опцията фул селф-драйвинг, след като първо това е опция, второ струва 5 бона, а те му паднаха продажбите само от това, че загуби половината субсидии а дет се вика тия дни ще загуби и останалата и трето не всеки е толкова идиотизиран, че да го иска това в колата си и да плаща за него. Илон ли е или барон... барон Мюнхаузен ;)
  • #4
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 3 месеца )
    Потресващото не е, че друсания африканец плещи двотии на кило... потресаващо е, че има умствено ощетени да му вярват! Какви 500 хил, анонимния под мен е дал реалните данни а тенденцията е по-скоро и те да спаднат! И какви автономни таксита като законодателството никъде не ги позволява! Илон пак е надрусан ама що има друсалници да му се ловят?!
  • #3
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Може би Мъск планира да удължи годината. За първото 3 месечие на 2019 е продал 63000 коли. Тоест едва ли може да се надява на много повече от 250к за цялата година. И това е ако не продължат да падат продажбите. Истината е че маниаците вече напазаруваха, а много от страните с големи субсидии започнаха да се дърпат да ги плащат. А на всичкото отгоре цените на Теслите се вдигат. И това е при слаба конглокенция. До 1-2 години всички производители ще имат кола от ранга на Модел 3
  • #2
    2 rate up comment 9 rate down comment
    tesla_star ( преди 3 месеца )
    Когато няма клиенти, се прави фиктивна фирма - Tesla Taxi, и от там се правят поръчки, за да се поддържа производството на необходимото ниво. През това време вървят силни маркетингови кампании, за толкова колко хубав и добър продукт е теслата, как софтуера е ТОР и т.н.