IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

"Напомпаните" Audi S6 и S7 също минаха на дизел

Моделите получиха хибриден V6 с мощност 349 к.с.

Два от спортните модели на Audi - S6 и S7, които досега винаги са предлагани само с бензинови мотори, вече преминават на дизелови агрегати, предназначени за европейския пазар. В САЩ, Азия и Близкия Изток машините ще продължат да разчитат на бензинови двигатели, които са част от 48-волтова "мека" хибридна система.

Audi S7

Европейските модификации са получили 3,0-литров дизелов V6 с електрическа с турбина, електрически компресор и стартер-генератор с отделна 48-волтова електрическа система. Агрегатът развива 349 к.с. и 700 Нм въртящ момент, достъпен в диапазона 2500-3100 об/мин. Двигателят работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия, като задвижването е към четирите колела. Като опция се предлага активен заден диференциал и завиваща задна ос.

Седанът S6 ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,0 секунди, докато комбито и хечбекът S7 Sportback правят същото за 5,1 секунди. Максималната скорост и при трите автомобила е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Още в базовия си вариант машините имат адаптивно окачване на пружини, а като опция се предлага пневматично окачване. За S6 пътният просвет е намален  20 мм, докато при S7 - с 10 мм. При скорост над 120 км/ч пневматичното окачване се смъква с още 10 мм.

Дизеловите Audi S6 и S7 ще бъдат на разположение на дилърите на марката в Европа през лятото. В Германия "шестицата" стартира от 76 500 евро, а "седмицата" - от 82 700 евро.

Снимки: Audi

 

 

0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 9 rate down comment
    sports_sedan ( преди 5 месеца )
    BMW отдавна продават 3 литров дизел, който правил от 0-100 за 4.4сек. Аз карам предишното поколение което прави 4.7сек до 100. Незнам тези от Ауди кой ще излъжат с тези двигатели.
  • #13
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Diesel forever ( преди 5 месеца )
    Дизело не'а да умрЕ нивгаш!
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Плъги хибридите в момента са оптималното предложение. Обикновенния хибрид харчи доста, освен това отделя вредни емисии а на магистралата вече няма никаква файда и харчи още повече. Плъгин с 50-70км. Само на ток 100пъти по добре, така може да ти покрие движението на ток само в града, и бърз заряд на батерията. Нулеви вредни емисии. Ако пък ти се наложи извънградски преход имаш ДВГ. Много хора карат основно градско и не нодхвърлят 50км. На ден. Тоест ще са основно на ток.
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    ЕС не е виновен че ФВ нямат хибрид (меките не се броят, щото на тях само името им е хибрид, иначе нищо общо нямат с хибридите) или електричка в гамата си която да предложат.
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    С теб меки хибриди могат само да се гръмнат. Че и нафтовите печки на всичко отгоре. Пфууу
  • #9
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Малоумна работа! За пореден път се убеждавам че ЕС е някаква изродска организация управлявана от дебели.
  • #8
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Мистър Уейн ( преди 5 месеца )
    Скоро като съотнешението бензин към дизел стане 60:40 на пазара, очаквайте Петролгейт, както демонизираха дизела. :)
  • #7
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Значи ето кой - политиката на ЕС и новите еко норми, принуждават производителите да слагат на досега култови бензинови автомобили, дизелови мотори. Отделно всички врещят срещу дизелите. Нещо сметките почнаха да излизат криви. Преки последствия от джендърастията.
  • #6
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Комшо ( преди 5 месеца )
    За щастие или за съжаление, новите дизели Евро 6 замърсяват доста по-малко от новите бензини, да не говорим в сравнение с по-старичките дизели.
  • #5
    11 rate up comment 4 rate down comment
    ййа ( преди 5 месеца )
    Ако и други фирми направят такова нещо, значи всичко е театър, за да се изопачи глупостта на ЕС по темата с новите норми.