IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi намалява моделната си гама с 33%

Не може да си позволим да изпълняваме всяка прищявка на клиентите, казва шефът на компанията

Audi намалява моделната си гама с 33%

Разходите за разработване на електрически превозни средства и автономни технологии принуждава Audi да извърши мащабна ревизия на моделната си гама. Това обяви ръководителят на компанията пред британското списание Auto Express.

Германският гигант произвежда най-разнообразните продукти в автомобилната индустрия: над 35 отделни модела и различни каросерии във всеки един от диапазоните. Например, Audi A4 има в гамата повече от 80 различни варианта.

Новият изпълнителен директор Брам Шот заяви, че компанията е започнала процес за преразглеждане на цялата си моделна гама, което може да означава пълно изключване на някои модели от продажба. "Моделната ни гама беше много претоварена и според мен предложението ни (на борда на директорите за отпадането на някои модели - бел. ред.) беше много трудно. Мисля, че малко сме се престарали", каза Шот.

"Видях автомобили с два процента продажби и попитах каква е причината за това? От 2018 до 2019 г. извадих 27% от автомобилите от продуктовата програма - такива с коефициент на продажби 1, 2 или 3% бяха свалени (от производството)", добави той.

Брам Шот-1

На въпроса кои модели могат да бъдат изключени от гамата, Шот отговори: "Няма да ви кажа точно, но наистина мисля за някои модели, които няма да имат продължение (следващо поколение). Обсъждам дали наистина се нуждая от седан или от комби. Това обсъждаме. Отворен съм за всяка възможност", каза шефът на Audi.

Шот посочи, че "около две трети от моделите ще престанат да съществуват в бъдеще", но това важно решение трябва да бъде взето от борда на директорите. Например, бъдещият Audi TT е един от моделите, който се очаква да бъде трансформирано в по-голямо и по-изгодно купе с четири врати.

"За да може Audi да бъде на върха в бъдеще, трябва да инвестираме - необходимо е да финансираме електрификацията и автономното шофиране. Поради това не може да си позволим във всяка страна да изпълняваме всяка прищявка на клиентите и да им предлагаме всички модели", каза още холандецът.

0 от 500
  • #5
    5 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Еми тия комбита са за аграри,кой ги купува освен селяни и занаятчии и бивши голфоджии от село. Седаните пък са за чичковци и консервативни скучни хора. Лексус какви модерни коли правят,аудитата направо изглеждат като от миналия век. Да сте видели комби Лексус или Лексус дизел,ами не, тези два варианта не са за премиум автомобил,а за ширпотреба.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    А лошо, лошо! Не така!
  • #3
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Е, те ако бяха прищявки на клиентите, които плащат, очевидно нямаше да има нужда да съкращават модели. Просто има Аудита, които и за *** за зеле не стават и вече се чудят как да се изкарат специални и атрактивни...
  • #2
    15 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Предлагам не 2/3 от моделите им да престанат да съществуват в бъдеще, а 3/3! На целият концерн ВАГ -фабриката за лъжи.
  • #1
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Ахахахахах