Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

"Напомпаните" Audi S6 и S7 също минаха на дизел

Моделите получиха хибриден V6 с мощност 349 к.с.

Два от спортните модели на Audi - S6 и S7, които досега винаги са предлагани само с бензинови мотори, вече преминават на дизелови агрегати, предназначени за европейския пазар. В САЩ, Азия и Близкия Изток машините ще продължат да разчитат на бензинови двигатели, които са част от 48-волтова "мека" хибридна система.

Audi S7

Европейските модификации са получили 3,0-литров дизелов V6 с електрическа с турбина, електрически компресор и стартер-генератор с отделна 48-волтова електрическа система. Агрегатът развива 349 к.с. и 700 Нм въртящ момент, достъпен в диапазона 2500-3100 об/мин. Двигателят работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия, като задвижването е към четирите колела. Като опция се предлага активен заден диференциал и завиваща задна ос.

Седанът S6 ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,0 секунди, докато комбито и хечбекът S7 Sportback правят същото за 5,1 секунди. Максималната скорост и при трите автомобила е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Още в базовия си вариант машините имат адаптивно окачване на пружини, а като опция се предлага пневматично окачване. За S6 пътният просвет е намален  20 мм, докато при S7 - с 10 мм. При скорост над 120 км/ч пневматичното окачване се смъква с още 10 мм.

Дизеловите Audi S6 и S7 ще бъдат на разположение на дилърите на марката в Европа през лятото. В Германия "шестицата" стартира от 76 500 евро, а "седмицата" - от 82 700 евро.

Снимки: Audi

 

 

0 от 500
  • #24
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Именно ( преди 1 месец )
    Именно двигателите евро-6 с ad blue ги хванаха че реално имат 40 пъти по-високи емисии от нормите. Именно оттам тръгна дизелгейта и скоро няма да приключи. Не разпространявайте дезинформация.
  • #23
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Именно двигателите евро-6 с ad blue каквито са дизеловите имат много по ниски азотни емисии от бензиновите. Четете ги тия неща бе хора. Моята кола е дизелова евро-6 и нямам угризения за природата.
  • #22
    10 rate up comment 1 rate down comment
    До Комшо ( преди 1 месец )
    Комшу, зависи какво гледаш като замърсяване. Ако става дума само са СО2 - да, дизелите по-малко замърсяват, но ако говорим за твърдите частици и за азотния оксид - сравнението никак не е в полза на дизелите. Още повече че в Европа от години вече се предлага бензин с 10% етанол, в някои страни етанолът стига да 40%, което води до рязко намаляване на вредните емисии.
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Статията става въпрос за а6
  • #20
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Странно как не могат да направят конглокентен модел на бмв и мерцесес пък в you tube q7 размаза бмв и мерцедес именно във версиите 3.0 tdi? То не беше в ускорение, не беше в спирачен път, не беше при 18 метровия слаум, шум в купе, полезен товар, въобще няма да коментирам интериор, виртуални дисплеи и т.н. дори в руския тест на лед ги утрепа като показа най-стабилна стойка и в тест от 20 серии беше избран w7 за самой лучший кросовер. Ти как си видял друго при толкова много тестове незнам.
  • #19
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Просто ситуацията с Ауди е че откакто стана скандала с емисиите немогат да направят конглокентен двигател на Мерц и БМВ. първото м550д е 2011 година и върви повече от Ауди-то което го пускат 2019. Няма повече какво да се коментира.
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Човека не говори за хибриди - нито новото дизеловото Ауди S6 нито BMW м550d са хибриди. И 2те са дизели само че единия е доста по-добър и бърз. Доколкото за хибридите - те ще си останат бавни независимо дали са японски, немски или други. Просто кола с 2 задвижвания тежи много и няма как да е много бърза.
  • #17
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Точно за хибридите на бмв не трябва дй се говори. В ауто мотор ънд спорт направо ги попиляха. Бмв х5 40е 2018г. най-новия плъгин на х5. 308кс. 7 сек. от 0-100, Ауди q7 2015г. Дизелово 272к.с. 0-100км. 6,3 сек. Плъгина на х5 с 30км. пробег само на ток , реално в теста мина само 20км. Пълен майтап. Въобще не споменавай БМВ. Много са назад в хибридите. Ни върви, нито е икономичен.
  • #16
    10 rate up comment 2 rate down comment
    sports_sedan ( преди 1 месец )
    Дизела с 350 коня не им е хибрид. Има 48 волтова система заради електрическия компресор - това не е хибрид, а ел. турбо.
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Я кажи кой е тоя дизелов хибрид на БМВ с 4,4 сек че нещо не се сещам.