Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

9-те марки с най-чести проблеми в скоростната кутия

В челната тройка са един южнокорейски и два европейски производители

Експерти от британската аналитична компания Warranty Direct съставиха списък на автомобилните марки, които най-често имат проблеми със скоростната кутия. Данните се базират на резултатите от проучване на застрахователни компании във Великобритания и някои други европейски страни.

0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    WASO ( преди 3 дни )
    Шопа, отишъл в зоопарка, видял жирафа и рекъл, нема такова животно.Хонда, не е врно, те са правеини от извънземните в космоса, японските не се развалят...Ха, ха, няма такива грозни долнокачествени коли като техните. Вярвайте си на митовете.Просто нямате пари за други.Хонда акорд, ръждеход първокласен
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    За Хонда това което казват не е вярно. Имам Акорд с 6 степенна механична кутия - просто това, което пишат не е вярно. Нещо повече Хонда предоставя скоростни кутии на други марки.
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Къде е Рено....?Трябваше да е на 1 място по чупливост!Нали..!?
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Fiat Скоростната кутия Dualogic значително опетни репутацията на марката. Да бе, на фиат репутацията само кутията им я опетнила!!! Божкеееееее....
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    user ( преди 2 седмици )
    PSA ползват все още Айсин, говореше се дори да започнат сами да си ги правят.После се писа че ще минават на друга марка за икономия, но още не са.
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Алфа 4С от снимките е с трансмисия TCT, която се слага и на Алфа Джулиета. Няма нищо общо със Selespeed и е изключително бърза и надеждна.
  • #13
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Тодор ( преди 2 седмици )
    Не съм много сигурен. Първо новите скорости са от 2018 и дори новата им eat8, с която е оборудвана и фейслифтовата 308-ца е на Aisin. Новите доставчик е за новите им модели и сменянето на Аисин с Punch(които са белгийски, а не китайски, просто китаец ги е купил наскоро) е заради хибридите и електрифицирането.
  • #12
    3 rate up comment 4 rate down comment
    none ( преди 2 седмици )
    В момента автоматиците на Пежо са китайски. За тях става дума в класацията не за Аисин. Относно останалите в класацията, щом Сеат е там и останалите от ФВ групата са същите. При Хонда става дума може би за CVT-атата им. Автоматиците на Хюндай и Киа са неприятни за каране, много подскачат. По принцип английските класации са доста близо до истината, понеже са за европейски коли и нямат големи производитли които да ги изопачават.
  • #11
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Тодор ( преди 2 седмици )
    Сет в класацията, ама Шкода, Ауди и VW ги няма, да се смея или да плача? Има ли още будали, които да вярват на тия платени класации ? Автоматите на Пежо са японски и всъщност са едни от най-здравите на пазара. Само едно просто примерче давам с 407-цата и с 6-степения им автомат, това са скорости, които държат над 300хил. без каквито и да е проблеми или драми. Новите автомати на Пежото са също толкова железни.
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    lordlosh ( преди 2 седмици )
    анонимен, тия съм ги слушал много. Точно Три коли от марките VW, Golf 6, Шкода и Ауди и трите с проблеми в скоростите и с двигателите ТФСИ. Това е напълно нормално по простата причина, че тези коли са оборудвани с едни и същи скорости и двигатели .... Поредната мал***** платена класация. Сори, ама аз тотално изгубих вяра в тия класации. След като видях от първо лице какво представля 3 пъти изибран за двигател на годината 1.4 ТСИ 160к.с. моторчето на VAG.