Сред многото класации на автомобили - за продажби, сигурност, качество, удовлетвореност от покупката и други, попада и тази за най-лоялни клиенти на отделните марки. Изследването ежегодно се провежда от изданието Edmund's, като целта му е да покаже кои хора остават верни на една и съща марка автомобили, и кои я сменят. Така се оценява и качеството на моделите, които предлагат различните производител.
Предлагаме ви петте марки с най-лоялни клиенти, както и петте, при които собствениците предпочитат да вземат автомобил от друг бранд, тъй като явно не са доволни от качеството. Трябва да уточним, че изследването е за американския пазар.
НАЙ-ЛОШИТЕ 3. Dodge: 19%
Dodge показва същия резултат като Smart, а големят проблем на марката е нейната гама. Тя включва Challenger, Charger, Durango, Journey и Grand Caravan, които обаче са сравнително скъпи и това отблъсква клиентите. Да не говорим, че Journey и Grand Caravan изглеждат като модели от праисторическата ера.
Dodge показва същия резултат като Smart, а големят проблем на марката е нейната гама. Тя включва Challenger, Charger, Durango, Journey и Grand Caravan, които обаче са сравнително скъпи и това отблъсква клиентите. Да не говорим, че Journey и Grand Caravan изглеждат като модели от праисторическата ера.