Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Най-надеждните автомобили в САЩ

Ето кои модели изкарват 320 000 км без проблеми

Най-надеждните автомобили в САЩ

Експертите от автомобилното издание iSeeCars съставиха класация на автомобилите, които могат да изкарат повече от 320 000 км (200 000 мили), без да получат сериозни проблеми. В списъка са само модели, предлагани на американския пазар. Изследвани са над 13,8 млн. автомобила, за да може да се определи, от който модел най-много машини успяват да навъртят този пробег без повреди.

Лидер в класацията е Toyota Sequoia, при която 7,4% от колите имат пробег над 320 000 км, без да им се е налагало да посещават сервиз за сериозен ремонт. Това, както и наличието на още два модела на марката в Топ 10, затвърждава японците като производител на най-надеждните автомобили.

Chevrolet Suburbane

Второто място си разделят два американски всъдехода - Chevrolet Suburban (на снимката) и Ford Expedition. При тези модел около 5% от машините са преминали посочената граница в пробега без повреди.

Веднага след тях - с резултат от 4,9%, се нарежда GMC Yukon във версията си XL. На пета позиция е Toyota 4Runner с 3,9%, а в Топ 10 място влизат още Chevrolet Tahoe - 3,8%, Toyota Highlander Hybrid (на снимката долу) - 3,1%, Honda Ridgeline - 3%, GMC Yukon - 2,8% и Toyota Tacoma 2,6%.

Toyota Highlander Hybrid

В класирането по марки, напълно естествено, начело е Toyota с 1,7%, следвана от Honda - 1,5%, GMC - 1,4%, Chevrolet - 1,2%, Ram – 1,1%, Ford - 1,0%, Acura - 0,6%, Subaru - 0,6%, Dodge - 0,6% и Cadillac - 0,5%.

От европейските модели най-висока оценка получава Volvo XC90, който заема пето място в класа на луксозните автомобили. При шведския кросоувър 1% от колите са навъртели 320 000 км без повреди.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 5 rate down comment
    горубляне ( преди 1 месец )
    Имам случай:- преди време Мерджан Е класа на половин милион км. го направихме 145 хил. купиха го и наскоро същите хора дойдоха да търсят от мен още един, понеже с него навъртяли /още/ половин милион без забележки и са доволни, ама вече им трябвали два..
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Класацията е шит. Във фирмата купихме чисто ново Пежо 206 през 2003г. Поръчка от Франция тъй като турските сглобки не предлагаха десен air bag. През 2009г. Закупиха 2 чисто нови 7 местни Шевролет каптива, на 5 тата година Шевролетите сгънаха сякаш бяха изчислени да изкарат 100К км. Направо са саморазпаднаха, пластмаси леш, всичко се клати и разпада, рейката се разпадна щеше да избие колегите, всичко се разби, емблемите се изтриха на 10-то то миене, а Пежото още не е мръднало.
  • #15
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да малките двигателчета с принудително пълнене не са издръжливи така, както големите атмосферки, но пък има малки моторчета японски от 1.0 до 2.5 , които са без турбота и издържат изключително много. Като ти казвам много, смятай на над 500 000 км са и само консумативи и гориво са сменяни. При европейските производители няма подобно качество. За американските не мога да кажа, защото не съм бил собственик и нямам личен опит. Показателно е обаче, че Тойота навсякъде се славят с качество.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    JEEP ( преди 1 месец )
    Защо е така, отговорът е много прост - всички автомобили, които са в челните места, са с голям обем на двигателите, над 3.5 - проблемите идват от малките двигателчета, напомпани с турбота мурбота и тн
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Трошев ( преди 1 месец )
    Къде са сега немците от ТУВ сега да кажат, че трошетата нямали проблеми при минаване на ГТП-то?
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Моята шефка си купи чисто нов на лизинг Рав4 чрез 2013 година. Още го кара, като нов е. Жалко, че си развалиха хубавия дизайн, който имаха Тойота през 2008-2014.
  • #11
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това е твърде относителна статистика. Най-много зависи как се карат и поддържат автомобилите, изброените са все семейни коли.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Еми да споделя и аз Опит РАВ 4 закупен 2007г. чисто нов в момента на 180000км. наистина до сега технически е здрава и само консумативи, НО има и едно голямо НО, пластмасите вътре в купето се разпадат, по евтина пластмаса нямаше как да сложат, всичко вътре пука,скърца,трака и това при положение че колата стои само в гараж по цял ден и слънце не я пече и не я е пекло никога. Другия дефект е че всички фуги на калниците зеят и се отварят и съм забелязал че мосово всички РАВ-4 са така.
  • #9
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Личен опит - карах 10 години Тойота Корола Версо, закупена нова от магазина. Само консумативи - накладки, дискове, съединител, масла и филтри. НИЩО друго. Е, и гориво, разбира се.
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Иии ( преди 1 месец )
    Ми че мойто пунто 2000год е на 280000, аз го имам от както беше на 120000, освен масла и ролки друго не е пипано по тая кола, и една смяна на легена на картера (поради много напреднал стадий на корозия), а е само 1.2 60коня... Тези, които са изброени аз не видях модел, двигателя на който да е под 3000 кубика честно казано, нормално да изкарат над 320000 хиляди че дори двойно.... При положение че жената има соната 2007 год, такси, в момента е на 750000 км и има само смяна на скорости веднъж хах..