IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните автомобили в САЩ

Ето кои модели изкарват 320 000 км без проблеми

Най-надеждните автомобили в САЩ

Експертите от автомобилното издание iSeeCars съставиха класация на автомобилите, които могат да изкарат повече от 320 000 км (200 000 мили), без да получат сериозни проблеми. В списъка са само модели, предлагани на американския пазар. Изследвани са над 13,8 млн. автомобила, за да може да се определи, от който модел най-много машини успяват да навъртят този пробег без повреди.

Лидер в класацията е Toyota Sequoia, при която 7,4% от колите имат пробег над 320 000 км, без да им се е налагало да посещават сервиз за сериозен ремонт. Това, както и наличието на още два модела на марката в Топ 10, затвърждава японците като производител на най-надеждните автомобили.

Chevrolet Suburbane

Второто място си разделят два американски всъдехода - Chevrolet Suburban (на снимката) и Ford Expedition. При тези модел около 5% от машините са преминали посочената граница в пробега без повреди.

Веднага след тях - с резултат от 4,9%, се нарежда GMC Yukon във версията си XL. На пета позиция е Toyota 4Runner с 3,9%, а в Топ 10 място влизат още Chevrolet Tahoe - 3,8%, Toyota Highlander Hybrid (на снимката долу) - 3,1%, Honda Ridgeline - 3%, GMC Yukon - 2,8% и Toyota Tacoma 2,6%.

Toyota Highlander Hybrid

В класирането по марки, напълно естествено, начело е Toyota с 1,7%, следвана от Honda - 1,5%, GMC - 1,4%, Chevrolet - 1,2%, Ram – 1,1%, Ford - 1,0%, Acura - 0,6%, Subaru - 0,6%, Dodge - 0,6% и Cadillac - 0,5%.

От европейските модели най-висока оценка получава Volvo XC90, който заема пето място в класа на луксозните автомобили. При шведския кросоувър 1% от колите са навъртели 320 000 км без повреди.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 8 rate down comment
    горубляне ( преди 5 години )
    Имам случай:- преди време Мерджан Е класа на половин милион км. го направихме 145 хил. купиха го и наскоро същите хора дойдоха да търсят от мен още един, понеже с него навъртяли /още/ половин милион без забележки и са доволни, ама вече им трябвали два..
  • #13
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Да малките двигателчета с принудително пълнене не са издръжливи така, както големите атмосферки, но пък има малки моторчета японски от 1.0 до 2.5 , които са без турбота и издържат изключително много. Като ти казвам много, смятай на над 500 000 км са и само консумативи и гориво са сменяни. При европейските производители няма подобно качество. За американските не мога да кажа, защото не съм бил собственик и нямам личен опит. Показателно е обаче, че Тойота навсякъде се славят с качество.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    JEEP ( преди 5 години )
    Защо е така, отговорът е много *** - всички автомобили, които са в челните места, са с голям обем на двигателите, над 3.5 - проблемите идват от малките двигателчета, напомпани с турбота мурбота и тн
  • #11
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Трошев ( преди 5 години )
    Къде са сега немците от ТУВ сега да кажат, че трошетата нямали проблеми при минаване на ГТП-то?
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Моята шефка си купи чисто нов на лизинг Рав4 чрез 2013 година. Още го кара, като нов е. Жалко, че си развалиха хубавия дизайн, който имаха Тойота през 2008-2014.
  • #9
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Това е твърде относителна статистика. Най-много зависи как се карат и поддържат автомобилите, изброените са все семейни коли.
  • #8
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Личен опит - карах 10 години Тойота Корола Версо, закупена нова от магазина. Само консумативи - накладки, дискове, съединител, масла и филтри. НИЩО друго. Е, и гориво, разбира се.
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Иии ( преди 5 години )
    Ми че мойто пунто 2000год е на 280000, аз го имам от както беше на 120000, освен масла и ролки друго не е пипано по тая кола, и една смяна на легена на картера (поради много напреднал стадий на корозия), а е само 1.2 60коня... Тези, които са изброени аз не видях модел, двигателя на който да е под 3000 кубика честно казано, нормално да изкарат над 320000 хиляди че дори двойно.... При положение че жената има соната 2007 год, такси, в момента е на 750000 км и има само смяна на скорости веднъж хах..
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    В абсолютно всички класации по света марката Тойота е в челните места по здравина и качество. Така, че тази класация за САЩ не е нещо различно от останалите. Дори самите германци преди време признаха, че Тойота е най-качествената марка. В немските технически университети се изучават методите за производство и контрол на качеството създадени от Тойота. Изучават ги, но никой още не е успял да постигне такова качество, като тяхното. Факт!
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До: 4 ( преди 5 години )
    Ти правиш ли разлика между повреда и смяна на консуматив? Май не! А книжка имаш ли? За кола няма да те питам, защото се вижда, че елементарни познания нямаш по въпроса, но коментираш.