Сред многото класации на автомобили - за продажби, сигурност, качество, удовлетвореност от покупката и други, попада и тази за най-лоялни клиенти на отделните марки. Изследването ежегодно се провежда от изданието Edmund's, като целта му е да покаже кои хора остават верни на една и съща марка автомобили, и кои я сменят. Така се оценява и качеството на моделите, които предлагат различните производител.
Предлагаме ви петте марки с най-лоялни клиенти, както и петте, при които собствениците предпочитат да вземат автомобил от друг бранд, тъй като явно не са доволни от качеството. Трябва да уточним, че изследването е за американския пазар.
НАЙ-ЛОШИТЕ 2. Smart: 19%
Изненадата в случая е, че Smart не е на дъното на тази класация. Никой не твърди, че автомобилите на тази марка са лоши, но те имат два огромни проблема - не са практични и са много скъпи. Интересно е, дали мнението на клиентите ще се промени след превръщането на Smart в производител а изцяло електрически модели.
Изненадата в случая е, че Smart не е на дъното на тази класация. Никой не твърди, че автомобилите на тази марка са лоши, но те имат два огромни проблема - не са практични и са много скъпи. Интересно е, дали мнението на клиентите ще се промени след превръщането на Smart в производител а изцяло електрически модели.