Сред многото класации на автомобили - за продажби, сигурност, качество, удовлетвореност от покупката и други, попада и тази за най-лоялни клиенти на отделните марки. Изследването ежегодно се провежда от изданието Edmund's, като целта му е да покаже кои хора остават верни на една и съща марка автомобили, и кои я сменят. Така се оценява и качеството на моделите, които предлагат различните производител.
Предлагаме ви петте марки с най-лоялни клиенти, както и петте, при които собствениците предпочитат да вземат автомобил от друг бранд, тъй като явно не са доволни от качеството. Трябва да уточним, че изследването е за американския пазар.
НАЙ-ЛОШИТЕ 1. Chrysler: 16%
На дъното на класацията е Chrysler, което е изненадващо, тъй като марката предлага модел като вана Pacifica, който е предпочитан от американците. Добре се представя и Chrysler 300, но това не важи за останалите автомобили на този производител. Партньорството с Fiat също кара американците да се отдръпнат от марката.
На дъното на класацията е Chrysler, което е изненадващо, тъй като марката предлага модел като вана Pacifica, който е предпочитан от американците. Добре се представя и Chrysler 300, но това не важи за останалите автомобили на този производител. Партньорството с Fiat също кара американците да се отдръпнат от марката.