Сред многото класации на автомобили - за продажби, сигурност, качество, удовлетвореност от покупката и други, попада и тази за най-лоялни клиенти на отделните марки. Изследването ежегодно се провежда от изданието Edmund's, като целта му е да покаже кои хора остават верни на една и съща марка автомобили, и кои я сменят. Така се оценява и качеството на моделите, които предлагат различните производител.
Предлагаме ви петте марки с най-лоялни клиенти, както и петте, при които собствениците предпочитат да вземат автомобил от друг бранд, тъй като явно не са доволни от качеството. Трябва да уточним, че изследването е за американския пазар.
НАЙ-ЛОШИТЕ 4. Mitsubishi: 21%
Още една марка, чието присъствие в тази част на списъка не е изненада. Проблемът на Mitsubishi все още е малката гама модели, които предлага. Това доведе до спад на продажбите, което също оказва влияние върху избора на клиентите. Напоследък марката се възражда, което кара мнозина да вярват в нейното светло бъдеще.
Още една марка, чието присъствие в тази част на списъка не е изненада. Проблемът на Mitsubishi все още е малката гама модели, които предлага. Това доведе до спад на продажбите, което също оказва влияние върху избора на клиентите. Напоследък марката се възражда, което кара мнозина да вярват в нейното светло бъдеще.